Centro – prezentacja kolekcji 2014 oraz Vicini for Centro

cet140325
10 marca br. w showroomie FASHION PR w Warszawie odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji wiosna-lato marki Centro.

Centro to sieć sklepów modnego obuwia i akcesoriów, która zaczęła swój rozwój w 2008 roku.  Marka oferuje unikatowe, supernowoczesne produkty w przystępnych cenach, a prezentowane kolekcje są odnawiane każdego miesiąca. W najnowszej kolekcji SS 2014 Centro wyraźnie rysują się 3 główne trendy. Pierwszym są motywy etniczne: od tradycyjnych afrykańskich ornamentów, po wzory charakterystyczne dla strojów z Azji Środkowej. To mieszanka etnicznych oraz azteckich grafik, zwierzęcych printów oraz zdobień z metalu i koralików. Kolejnym ważnym trendem sezonu są dodatki, które z powodzeniem mogłyby zająć kluczowe miejsce jako eksponaty w muzeach sztuki współczesnej. Niebanalne łączenia kolorów oraz faktur i eklektyczne dodatki to propozycja dla odważnych fashionistek, które lubią modowe eksperymenty. Znajdzie się też coś dla fanek klasyki! Czarne, klasyczne czółenka, wygodne balerinki w pastelowych odcieniach, oraz dodatki z metalicznej eko-skóry.
 
Oprócz najnowszej kolekcji, na imprezie zaprezentowano modele z kapsułkowej kolekcji Vicini for Centro. Marka Vicini, której dyrektorem kreatywnym jest sam Giuseppe Zanotti stworzyła linię obuwia, która od 10 Marca br. dostępna jest we wszystkich salonach Centro. W skład kolekcji wchodzą przede wszystkim stylowe szpilki i sandały w stylu peep toe. Dla Centro to pierwsza tego typu kolaboracja na światowym szczeblu. Jednak jak twierdzi Alexander Shindyapin, Dyrektor Marketingu Centro, marka będzie regularnie podejmowała współpracę ze światowej sławy projektantami i zaskakiwała swoich Klientów nowymi, nieszablonowymi pomysłami.

Zapraszamy na relację z imprezy!