Dziennikarze TVN Turbo promują polską markę odzieżową

Dziennikarze motoryzacyjni: Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk, na co dzień związani ze stacją TVN Turbo, zostali ambasadorami męskiej marki odzieżowej Giacomo Conti.

W kampanii reklamowej dziennikarze pojawią się w stylizacjach z najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji marki, inspirowanej włoską Rivierą. Przeważają w niej jasne, ciepłe kolory: rozbielone błękity, piaskowe beże i szarości, a dominującym wzorem jest krata i egzotyczne motywy. Zobaczymy ich zatem w lnianych marynarkach z poszetkami w motoryzacyjne wzory, letnich przewiewnych spodniach, zamszowych mokasynach oraz sneakersach. W ich stylizacjach nie zabraknie także skórzanych kurtek z limitowanej kolekcji Giacomo Jeans.

- W nadchodzącym sezonie stawiamy przede wszystkim na dobre samopoczucie i totalny luz, który towarzyszy nam podczas wakacyjnych wyjazdów. Staraliśmy się przenieść go zarówno do stylizacji klasycznych – eleganckich marynarek i garniturów, jak również do propozycji bardziej casualowych. Do naszych projektów odważnie dodaliśmy także odrobinę ekscytacji idealnej na letnie, wieczorne wyjścia – mówi Michał Włocławski, główny projektant marki Giacomo Conti.

Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk doskonale łączą w sobie te dwie cechy. W czasie sesji zdjęciowej wystąpili w lżejszych propozycjach casualowych, idealnych na weekendowy wypad za miasto, ale także w eleganckich stylizacjach wieczorowych. W ramach usługi szycia ubrań na miarę zdecydowali się na zupełnie różne zestawy. Adam Kornacki postawił na jasnoniebieski garnitur w modną kratę księcia Walii. Natomiast Patryk Mikiciuk wybrał typowy model w głębokim granacie z ciekawą fakturą w mikrowzór. Oba garnitury zostaną uszyte z ekskluzywnych włoskich tkanin.

W backstage’owych zdjęciach widoczne jest stylowe, włoskie auto. Panowie nie byliby sobą, gdyby nie zajrzeli klasykowi pod maskę. Co więcej, postanowili sprawdzić, czy można zmienić koło w aucie, będąc ubranym w bardzo elegancki garnitur. Udało się!