Jesień według Domu Mody Klif

akpa20160922 klif mp 5151
Za nami wyjątkowy pokaz mody, który odbył się w warszawskim Klifie. Trendy na jesienny sezon zaprezentowały takie marki jak Liu Jo, salon LULA z ofertą Marc Jacobs, IRO i DKNY oraz Bagatt i Perfect Vision. Na gości oraz osobistości ze świata show - businessu czekały niespodzianki i moc modowych inspiracji.


Doskonała atmosfera, piękne stylizacje, zachwycające modelki – tak w skrócie opisać można wczorajszy pokaz, który odbył się w Domu Mody Klif. Propozycje na sezon jesień/zima 2016-2017 zaprezentowały takie marki jak: Liu Jo, Marc Jacobs, IRO, DKNY (znajdujące się w ofercie salonu LULA), Bagatt oraz Perfect Vision. Obecni na pokazie goście mieli możliwość zapoznania się z trendami, które królować będą na ulicach i zaczerpnąć inspiracji prosto ze światowych wybiegów. W tym dniu, w salonach biorących udział w pokazie,  na Klientów czekały specjalne rabaty, a dla pierwszych 100 kupujących przewidziane były dodatkowe upominki. Sam pokaz spotkał się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem i był żywo komentowany w kuluarach. Obecnych zachwyciła najnowsza kolekcja Liu Jo, skierowana do osób ceniących sobie niewymuszoną elegancję. Uwagę zwróciły ubrania z czarną metką z linii Black Label, która jest mieszanką delikatnej elegancji w stylu Effortlessy easy-chick oraz młodzieńczej wersji romantycznej kobiecości, czyli Romatic allure. Biała metka - White Label, przeznaczona jest dla tych, którzy kochają całodzienny, miejski styl. Składająca się z trzech wyraźnych trendów - przeznaczonego na cieplejsze dni i wieczory Crazy Night, koncentrującego się na okryciach wierzchnich City Glam oraz, będącego sercem sezonu Mayor Lady, który proponuje dzianiny w wielu obliczach, zachwyciła prostotą i bezpretensjonalnymi połączeniami. Uzupełnieniem kolekcji głównych była linia Blue Denim, Sport, kreacje wieczorowe Les Cocktails oraz akcesoria i buty. Uznanie wśród osób, które stawiają na odważniejsze looki, zyskały propozycje od Marca Jacobsa, jednego z największych skandalistów współczesnej mody. Projektant, którego ubrania znajdziemy w butiku LULA, zaprosił do świata pełnego kontrastów, onirycznych deseni oraz zapożyczeń ze świata kultury i sztuki, zarówno tej klasycznej, jak i uważanej za popularną. Wszystko to osadzone zostało w typowej dla Nowego Jorku estetycznej atmosferze zderzeń kultur, myśli i bezkompromisowych, estetycznych pejzaży. IRO, kolejny brand pod szyldem LULA, pokazał szykowne zderzenie dwóch światów: najlepszych paryskich tradycji krawieckich z dynamicznym obrazem współczesności. Surowe formy złagodzone zostały ultrakobiecymi tkaninami. Klasyczne elementy garderoby, takie jak marynarki, żakiety i koszule zyskały nowe znaczenia dzięki mocnemu, kontrastowemu zestawianiu ich z prostymi elementami o wyraźnych liniach, takich jak rurki, cygaretki, czy białe, bawełniane t-shirty. To kolekcja zarówno dla miłośniczek mody, jak i wszystkich tych, którzy własny wizerunek budują z ogromną świadomością posiadanej tożsamości. Propozycje od DKNY, kwintesencji nowojorskiej nonszalancji w młodym i dynamicznym wydaniu, zachwyciły prostymi, ale charakterystycznymi sylwetkami, obfitującymi w kontrasty. W kolekcji pojawiło się wiele metafor zaczerpniętych z mody ulicznej, które tworzą obraz ambitnej, ciekawej świata i aktywnej kobiety – takiej jak Klientki butiku LULA.

Idealnym uzupełnieniem propozycji od wspomnianych marek, były buty i akcesoria od Bagatt. Producent obuwia damskiego, męskiego oraz dodatków, stawia na najwyższej jakości produkty, wykonane z najlepszych materiałów, które są odzwierciedleniem światowych trendów. Ten sezon według Bagatt należał będzie
do aksamitu, zamszu i błyszczących skór. Najmodniejsza kolorystyka mienić będzie się barwami ciemnej zieleni, czerni, głębokiego granatu, bursztynu i ciemnego wina. Szalenie modne będą oxfordy, sznurowane baleriny i kozaki, wysokie buty, sneakersy i obuwie z elementami futrzanymi. Kolekcja męska to pochwała miejskiej wygody i klasyki, która łączy charakterystyczny włoski styl z nowoczesnymi nurtami w modzie.
Natomiast o modne okulary, nadające charakteru każdej stylizacji, zadbał Perfect Vision. Salon, posiadający w swojej ofercie okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne sygnowane luksusowymi brandami, zaprezentował najnowsze trendy i pokazał, jak je nosić, by zawsze wyglądać stylowo.

 

Imprezę poprowadził Maciej Dolega, a event swoją obecnością uświetniły takie osobowości show-businessu jak: Paulina Sykut-Jeżyna, Marcelina Zawadzka, Ada Fijał, Grażyna Wolszczak, Maja Sablewska i Ewelina Rydzyńska.


fot. AKPA lub fot. Mieszko Piętka/ AKPA