Kampania NIFE AW 2016/17 - biurowa klasyka od polskiej marki

Wyróżniony Kampania NIFE AW 2016/17 - biurowa klasyka od polskiej marki

Nowa kolekcja Nife to prawdziwy Soft office osadzony w stylistyce lat 70. i 90.  Polska marka znana z głównie z mody biurowej na jesień-zimę 2016/17 proponuje ponadczasową elegancję i klasyczne kroje w bardzo kobiecym wydaniu.

W tym sezonie marka odeszła nieco od reżimu trendów. Nie oznacza, że zostały one całkowicie porzucone, ale tym razem główna projektantka Nife – Agnieszka Paul-Smolińska – postawiła na ponadczasowe kroje, warsztat techniczny oraz malownicze kompozycje wzorów na bluzkach. Nową kolekcję cechuje minimalizm i funkcjonalność poszczególnych modeli, tak by klientka Nife podczas całego dnia spędzanego aktywnie w pracy i po, czuła się komfortowo i swobodnie.

Dominują bardzo kobiece fasony - dopasowane sukienki o kroju ołówkowym lub rybki, eleganckie koszule i bluzki do biura z dekoltem w kształcie litery V oraz przylegające do linii ciała  kombinezony. Nie zabrakło również spodni o szerokich nogawkach, które w parze z dwurzędową marynarką tworzą damski garnitur, stylowo prezentujący się zarówno z bluzką, jak i solo – w wersji wieczorowej. Absolutną nowością w tym sezonie jest pojawienie się w kolekcji płaszcza – wykonanego z nabuku, z szerokim kołnierzykiem i klapami oraz pasem pozwalającym na mocniejsze dopasowanie go w talii.

Kolorystyka nowej kolekcji skupia się przede wszystkim na ciepłych kolorach, takich jak brąz czy rudość - paleta charakterystyczna dla złotej polskiej jesieni. Po raz pierwszy obok klasycznej czerni i granatu pojawił się kolor szary w przepięknym stalowym odcieniu. Nife nie boi się wyrazistych zestawień, dlatego też w nowej kolekcji tradycyjnie pojawiły się wzory – kwiatowe, lekkie, eteryczne  –  stanowiące kontrę dla nieco geometrycznych ramion w marynarkach, sukienkach i płaszczu.