Kolorów szał - nowa marka Hysteria od Happy Socks

Tej jesieni Happy Socks znów zachwyca i rzuca wyzwanie klasycznemu stylowi pop fashion, prezentując swoją najnowszą markę. HYSTERIA, bo to właśnie o niej mowa - to pierwsza na świecie linia skarpetek przeznaczona dla nowoczesnych, młodych kobiet z charakterem.

Marka Happy Socks szybko podbiła garderobę i udowodniła, że kolorowe skarpetki to możliwość wyrażenia siebie, swojego stylu i charakteru. Zarówno mężczyźni jak i kobiety na całym świecie dumnie noszą skarpetki Happy Socks, ale teraz  nadszedł czas na coś high-fashion! Happy Socks chce więcej, chce wszystkiego! HYSTERIA to zatem linia, która ma nie tylko podbić serca kobiet, ale również zmienić ich sposób myślenia o skarpetkach. Zbyt długo pomijano nowoczesne i pewne swojego stylu kobiety proponując im klasyczne skarpetki, czy modele unisex do połowy łydki. HYSTERIA zmienia skarpetki w znaczący designerski dodatek, który ma podkręcić kobiecy styl.

Tworząc nową linię marka Happy Socks postawiła na innowacyjne materiały: wiskozę, drukowany nylon, delikatną bawełnę. Debiutancka linia HYSTERIA to pierwszy tego typu projekt. Nawiązuje do high-fashion, a w projektach widać silną inspirację architekturą mid-century, czyli nowoczesnym retro stylem połowy XX wieku, geometrią i odważną grafiką, przyciągającą wzrok. To ukłon w stronę kobiet, które uważały, że skarpetki Happy Socks dobrze się noszą, ale chciały czegoś bardziej wyrazistego. Hysteria jest odpowiedzią na feminizację rynku modowego i potrzebę zaspokojenia niszy high fashion w segmencie skarpetek.

To, co bez wątpienia pozostaje bez zmian, to kolor. HYSTERIA dostępna jest w unikalnej palecie barw. Prócz odważnego burgundu, granatu, czy militarnej zieleni nie brakuje takich kolorów jak: pudrowy róż, indygo oraz neonowy żółty. Do tego wielokolorowe wiry, z których marka znana jest na całym świecie, delikatne wykończenia, przezroczystości i połysk. HYSTERIA ma być alternatywą dla sezonowych, przygaszonych kolorów, występujących jesienią.

LOOKBOOK HYSTERIA JESIEŃ/ZIMA 2017

Lookbook marki to zdjęcia w nowojorskim stylu, podkreślające dziewczęcy charakter nowej linii i innowacyjne wykorzystanie koloru. Klimatyczne zdjęcia w stylu retro zachwycają,
a elektryzujące kadry, których bohaterami są nie tylko skarpetki pokazują nowoczesny  i unikatowy design. Do tego HYSTERIA ma własną komunikację, m.in. profil na Facebooku, Instagramie i Pinterest, unikatowe ekspozycje handlowe i ciekawą kampanię.