Odkrycie w dziedzinie ekspresowej pielęgnacji - szampon NIVEA MEN 2w1 WŁOSY + BRODA!

Broda – od kilku lat na polskich ulicach niemal jako atut prawdziwego mężczyzny. Początkowa kojarzona ze stylem vintage z czasem na stałe wpisała się w kanon mody. Według badań* 51% mężczyzn posiada ją na stałe. Zadbany zarost to jednak wyzwanie, ponieważ wymaga regularnej pielęgnacji. Dlatego NIVEA MEN przedstawia proste i skuteczne rozwiązanie - pierwszy szampon 2w1 WŁOSY + BRODA, który troszczy się nie tylko o włosy na głowie ale i o… zarost!

 

Niech każdy poranek stanie się prostszy
Współczesny świat to wyzwania. Praca, hobby, czas dla bliskich, stres, wysiłek fizyczny, często niedostateczna ilość snu. Nie ma mowy o kompromisach. Właśnie dlatego codzienna pielęgnacja powinna być szybka, skuteczna a zarazem delikatna. Jeszcze niedawno większość mężczyzn goliła się „na gładko”. W ostatnich latach ta tendencja się odwraca. Dlatego NIVEA MEN, wprowadzając nowy szampon 2w1 WŁOSY + BRODA, wychodzi mężczyznom naprzeciw sprawiając, że każdy poranek rozpocznie się prosto i przyjemnie.

Stworzony do skutecznej ochrony włosów i zarostu
Specjalna formuła szamponu NIVEA MEN 2w1 WŁOSY
+ BRODA z linii Protect & Care przeznaczona do włosów i zarostu wzbogacona jest o aloes oraz proteiny mleka, które łagodnie oczyszczają i odżywiają. Jednocześnie chronią i intensywnie nawilżają. Sprawiają, że włosy i zarost staną się miękkie i pełne blasku. Szampon NIVEA MEN 2w1 WŁOSY + BRODA zapewnia skuteczną, niezwykle komfortową pielęgnację i oczyszczanie w jednej delikatnej formule. Powoduje, że włosy stają się widocznie zdrowsze, silniejsze i gładsze, a zarost miękki i odżywiony.

• Wzbogacony o aloes i proteiny mleka.
• Chroni włosy przed przetłuszczaniem się i utratą blasku.
• Pielęgnuje włosy i brodę.
• Odpowiedni do codziennego stosowania.

Rekomendowana cena detaliczna: 13,99zł/400ml.

Kilka faktów o…

• NIVEA jako pierwsza marka na świecie - w 1984 roku - wypuściła na rynek kosmetyki dedykowane dla mężczyzn.
• Jeszcze nie tak dawno rynek kosmetyków dla mężczyzn był wąski, koncentrując się wokół czynności golenia. Od kilku lat w związku z obowiązującymi trendami i potrzebami odnotowywana jest coraz większa różnorodność produktów dla mężczyzn. Kategoria męskiej pielęgnacji prognozowana jest jako najbardziej rozwojowa na kolejne lata..
• Charakterystycznym znakiem czasu i zmieniających się trendów jest proporcja mężczyzn ogolonych w stosunku do tych posiadających zarost. Circa dekadę temu wynosiła ona ok. 50%. Obecnie liczba golących skórę twarzy mężczyzn spadła do ok. 30%.
• Od 2017 roku NIVEA MEN jest oficjalnym sponsorem Realu Madryt.
• Linia Protect&Care jest największą w całym portfolio NIVEA MEN: w jej skład wchodzą: balsamy, kremy nawilżające, do golenia, pianki do golenia, woda po goleniu, żel pod prysznic czy antyperspiranty.
• NIVEA MEN jest rynkowym liderem męskiej pielęgnacji z produktami w największej liczbie kategorii.