One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

Po londyńskim „jedno-gwiazdkowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w Mr. Pancake w Warszawie.

Można było spotkać tam lokalnych „anti heros”, zaprojektować własną koszulkę, czy kupić buty z najnowszej kolekcji One Star Premium Suede.

Rated One Star to globalna kampania marki Converse, której bohaterami są światowe postaci ze świata muzyki, mody streetowej i kultury skate, takie jak A$AP Nast, Leo Mandella, Mabel czy Tove Lo, oraz lokalni influencerzy z całego świata. W polskim kolektywie #RatedOneStar znalazła się niesamowicie utalentowana stylistka Ewelina Gralak, grafik Włodi Włodarczyk, współpracujący z najgorętszymi polskimi brandami, nierozstający się z deską skater Marcin Grzenia i charyzmatyczny, odnoszący coraz większe sukcesy raper Young Igi. Wybór twarzy kampanii nie był przypadkowy – łączy je wyrazista osobowość, chęć wyłamywania się utartym schematom i robienia rzeczy po swojemu. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” to świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością. Dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.