„One World Fashion”- młoda redaktorka mody rusza w świat

onewolrd
Młoda redaktorka mody wyrusza w podróż dookoła świata. Dlaczego? Jest ambitna i zna się na modzie. Od lat pracuje w branży, a teraz spełnia się jako przedsiębiorca. Wyrusza w niezwykłą podróż, ponieważ chce poznać branżę mody od wewnątrz. Odwiedzi projektantów i ludzi z branży, pozna nowe marki modowe i włączy się w lokalne eventy.

O świecie mody zawsze było głośno i ostatnio nie brakuje skandali. Pamiętacie jak jeszcze niedawno blogerki z Norwegii odwiedziły fabrykę ubrań w Kambodży? Odwiedziły nie tylko samą fabrykę, ale również mieszkanie szwaczki. Okazało się, że jest to niewielkie pomieszczenie, w którym było dosłownie wszystko. Niewiarygodny jest fakt, iż uszyta przez tę szwaczkę bluzka, kosztuje więcej niż czynsz na jej mieszkanie. Problemy w Azji to nie odosobniony przypadek. Na całym świecie wiele się dzieje w branży mody. Dlatego cieszymy się, że są osoby, które aktywnie działają w branży i zauważają tak poważne i złożone problemy.

My w Polsce mamy taką osobę,  blogerkę która odwiedzi szwalnie i pracownie projektantów na całym świecie. Patrycja Frańczak to niezwykła pasjonatka mody i podróży. Stworzyła projekt wyprawy dookoła świata „One World Fashion”, którego celem jest poznanie branży mody od wewnątrz. Wyprawa rozpocznie się 15 września w Londynie. Autorka i zarazem główna realizatorka projektu odwiedzi również Dubaj, Delhi, Hong Kong, Sydney, Sao Paulo i Nowy Jork. Podróż potrwa cały rok i zakłada niezliczoną ilość aktywności.

Patrycja chce poznać sekrety branży mody, odkryć nowe marki, poznać różne kultury i ludzi. Angażuje się w wiele przedsięwzięć i stale szuka nowych możliwości rozwoju. Obecnie Patrycja- właścicielka marki TraveLabel angażuje się w wiele przedsięwzięć. Aktywnie działa na imprezach branżowych, dodatkowo prowadzi prelekcje. Planuje wydanie e-booków, a na koniec jej podróży ukaże się książka. Specjalnie dla czytelników przygotowuje konkursy i na bieżąco będzie relacjonować swoją wyprawę.

Wkrótce rozpoczyna akcję crowdfundingową na portalu PolakPotrafi.pl Planuje wydanie e-booków i książek. Pojawi się specjalny newsletter i kanał YouTube.

Marka TraveLabel jest tworzona na wielu kontynentach, we współpracy z innymi markami. Właścicielka dużo podróżuje, aby zdobyć wiedzę  na temat mody. Chce wiedzieć jak powstają ubrania i dodatki, kto pracuje w branży, jak moda postrzegana jest w innych krajach. Podróże pozwalają jej odnaleźć najnowsze wiadomości na temat trendów, kultur i potrzeb klientów. Patrycja podróżuje sama, ale w swoich podróżach nie jest samotna. Poznaje niezwykłych ludzi, zarówno amatorów przygód jak i lokalną ludność. Nie boi się wyzwań i chce w pełni przekazać swoją wiedzę i doświadczenie.

Jakimi prawami rządzi się świat mody w innych kulturach? Czy moda ma znaczenie w każdym kraju? Jak wygląda street style?- na te pytania poznamy odpowiedź już wkrótce!

Świat otaczający jest nieprzewidywalny, stale się zmienia. Należy oczekiwać nieoczekiwanego, więc dajmy się zaskoczyć i ponieść modowej wyprawie Patrycji.  Młoda redaktorka mody będzie relacjonować swoją podroż na oficjalnej stronie marki, jak i na wielu portalach i w czasopismach. U nas też o niej usłyszycie, ponieważ objęliśmy jej projekt patronatem medialnym. Gorąco zachęcamy do włączenia się w akcję „One World Fashion”. Warto już teraz dołączyć do grona fanów, aby być zawsze na bieżąco! Więcej informacji o projekcie znajdziecie na oficjalnej stonie marki http://www.travelabel.com/ oraz na facebooku.„One World Fashion”- młoda redaktorka mody rusza w świat