PRETTY POWERFUL POT ROUGE

„The Pretty Powerful Campaign for Women & Girls” kampania na rzecz wzmacniania pozycji kobiet, ma na celu pomoc w pozyskiwaniu mikrokredytów na zdobycie wykształcenia lub założenie firmy.

Bobbi Brown Cosmetics pracuje nad tym, aby dawać kobietom coś więcej niż tylko makijaż. W ramach kampanii „The Pretty Powerful Campaign for Women & Girls” na rzecz kobiet i dziewcząt, marka współpracowała z organizacjami non-profit, takimi jak Dress for Success i Girl Rising, pomagając kobietom w rozwijaniu umiejętności zawodowych, ponownym wejściu na rynek pracy i zdobywaniu dostępu do edukacji. W marcu 2018 r. marka kontynuuje działania na rzecz wspierania kobiet, ponownie współpracując z międzynarodową organizacją non-profit Kiva, która pomogła już ponad 2 milionom kobiet w 82 krajach uzyskać mikropożyczki, które umożliwiają zdobycie wykształcenia lub założenie niewielkiej firmy.

Kontynuując działania wspierające kluczową rolę edukacji w procesie wychodzenia z ubóstwa, Bobbi Brown Cosmetics oferuje organizacji Kiva, kolejną darowiznę, w wysokości 300 000 USD. Celem współpracy jest wspieranie projektów, które będą szczególnie korzystne dla kobiet i dziewcząt z całego świata. Pomoc jest skierowana do osób, które chcą iść do szkoły, zakładają lub rozwijają firmę oraz ogólnie: chcą wykorzystać swój potencjał. Projekty te zostaną oznaczone na stronie Kiva.org - jako sponsorowane przez Bobbi Brown Cosmetics.

Do tej pory 782 kobiety w 24 krajach otrzymały pożyczki od Bobbi Brown Cosmetics na inwestycje w edukację własną oraz ich dzieci. W ciągu trzech najbliższych lat, gdy pożyczki zostaną spłacone, a środki zostaną wykorzystane do przyznania kolejnych pożyczek, pierwotna darowizna Bobbi Brown Cosmetics wpłynie na poprawę życia: 7500 kobiet i 15 000 dzieci.

Osoby zainteresowane wspieraniem rozwoju kobiet i dziewcząt, mogą odwiedzić stronę Kiva.org i wybrać, osobę, której chcą pomóc. Środki indywidualne, już od 25 USD, są gromadzone do momentu, w którym kwota odpowiada prośbie pożyczkobiorcy. W związku z tym, że kobieta spłaca pożyczkę w określonym czasie, te same pieniądze mogą być powierzone innej osobie w Kiva.org. Pożyczkodawca może też je wycofać.

Wspierając działalność charytatywną i namawiając do udziału w niej indywidualnych darczyńców, Bobbi Brown Cosmetics podwoi każdą ofiarowaną kwotę, aż do osiągnięcia łącznej wartości 300 000 USD.

Aby zwiększyć świadomość na temat wpływu, jaki mikropożyczki mogą mieć na rozwój kobiet na całym świecie, Bobbi Brown wprowadza nowy, limitowany odcień kultowego różu do ust i policzków - Pot Rouge. Uniwersalny, zmysłowy odcień - Pretty Powerful to idealny wielozadaniowy kolor, który można nosić na ustach lub policzkach, aby naturalnie je ożywić i podkreślić.

Osoby zainteresowane wspieraniem kobiet i dziewcząt w ramach Kampanii Pretty Powerful, mogą zaangażować się w następujący sposób:
• Wesprzyj jeden z wielu projektów mikropożyczek Kiva, nad którymi pieczę sprawuje marka Bobbi Brown Cosmetics. Znajdziesz je na stronie www.Kiva.org
• Podnoś świadomość na temat znaczenia edukacji dla kobiet i dziewcząt kupując Pretty Powerful Pot Rouge w sklepach stacjonarnych i na www.bobbibrowncosmetics.com

Dostępność: Limitowana edycja Pretty Powerfull Pot Rouge jest dostępna od marca 2018 r. W Polsce kolekcja dostępna jest w wybranych perfumeriach Douglas oraz z salonie firmowym Bobbi Brown w CH Plac Unii City Shopping w Warszawie, ul. Puławska 2.

Informacja na temat Kiva
Kiva jest międzynarodową organizacją non-profit, założoną w 2005 roku i mającą siedzibę w San Francisco. Jej misją jest wspieranie ludzi w wychodzeniu z ubóstwa, poprzez udzielanie im pożyczek na rozwój. Kiva wspiera ludzi, którzy chcą stworzyć lepszą przyszłość dla siebie, swoich rodzin i społeczności. Założona w 2005 roku Kiva jest pierwszą na świecie internetową platformą kredytową łączącą pożyczkodawców z przedsiębiorcami, umożliwiającą osobom prywatnym pożyczanie kwot już od 25 USD. Do tej pory Kiva wygenerowała ponad 1,1 mld USD w mikropożyczkach. Pieniądze pochodziły od 1,7 mln kredytodawców i dotarły do 2,5 mln kredytobiorców w 85 krajach, z czego aż 97% pożyczek zostało spłaconych.