Wrangler z niesamowitą kolekcją B&Y!

Kolekcja Blue & Yellow to barwna retrospekcja lat 80. i 90., podczas których młodzieńcza energia i odważne logo dominowały w modzie. Niebiesko-żółte kolorystyczne duo od dziesięcioleci związane jest z historia marki, a zwłaszcza jej obecnością podczas wydarzeń sportowych.

  • 0

Poczuj się sexy – nowa kolekcja PRIMAMODA

Marka słynąca z niepowtarzalnego stylu i dbałości o detale w tym sezonie stawia przede wszystkim na zmysłowość. Nowości dostępne w salonach oraz na primamoda.com.pl to kwintesencja kobiecości i seksapilu.

  • 0

Poczuj moc słońca w kolorowych sandałach! Teva prezentuję kolekcję na sezon wiosna & lato' 2018.

Połowa kwietnia, wzrastające temperatury czy budząca się do życia przyroda - najbardziej oczywiste symptomy potwierdzają fakt, który ucieszy zmarzluchów i wszystkich spragnionych słońca. Do Polski zawitała wiosna! Ciepła, kolorowa, z dużą ilością promieni i dająca optymizm, iż nie jest to chwilowa anomalia, a zapowiedź gorącego i słonecznego lata. Wraz z nastaniem cieplejszych dni do szaf wędrują puchówki, rękawiczki i ocieplane obuwie, a ich miejsce zastępuje lekka, zwiewna i kolorowa odzież. Nieodłączny element w takim zestawieniu stanowi lekkie, odkryte obuwie. Myślisz „sandały”, mówisz… „Teva”.

  • 0

Torby sportowe, czyli komfort noszenia i niebanalny styl

Czasy, kiedy idąc na trening, wrzucaliśmy wszystko do worka lub przypadkowej torby, dawno minęły. Teraz na rynku mamy szeroki wybór wyspecjalizowanych, pełnych udogodnień i designerskich nowinek toreb do każdego rodzaju sportu. To nie tylko niezbędny element sportowego wyposażenia, ale i modne dopełnienie naszego stroju.

  • 0

TEZENIS - FESTIWALE

Festiwale muzyczne to czas, kiedy najbardziej znane Influencerki prezentują najnowsze trendy i najgorętsze looki. To również idealna okazja, aby Tezenis kontynuował swoją przygodę ze światem muzyki. W końcu to marka, która już od kilku sezonów sprawia, że festiwalowa moda jest must-have każdej z nas.Tego lata będą królowały żakardowe hafty, koronki macramé i wielokolorowe perły. Nie może też zabraknąć tropikalnych i kwiatowych nadruków.

  • 0

Sportowy design, czyli jakie akcesoria warto kupić w sklepie sportowym

Obecnie, niejeden sklep sportowy posiada większy wybór koszulek niż zwykłe sklepy z odzieżą. Dzieje się tak ze względu na fakt, że moda na aktywny tryb życia stała się powszechniejsza. Na ulicach widuje się coraz więcej osób uprawiających sport – od tych początkujących, do profesjonalistów. Jakie akcesoria warto kupić w sklepie sportowym rozpoczynając przygodę z aktywnym trybem życia? I w jakie dodatki inwestować będąc już profesjonalistą? Podpowiadamy!

  • 0

IZABELA JANACHOWSKA JAKO #CALIFORNIA_GIRL W NOWEJ ODSŁONIE MARKI SELFIE JEWELLERY NA SEZON SS 2018

Najnowsza kolekcja marki SELFIE JEWELLERY wiosna - lato 2018 to mix najgorętszych trendów, przywodzących na myśl kalifornijskie plaże, letnie podróże, a wszystko okraszone dużą dozą elegancji w wydaniu „luxury”. Wśród ozdób pojawią się delikatne muszelki, kaskadowe kolczyki, dodatki z masy perłowej, kryształy i krzyżyki. Zasada PICK&MIX przybiera na sile – minimalizm odrzucamy na rzecz skrajnego maksymalizmu, zwracamy uwagę na detal, łączymy style, dodatki i kolory śladem prawdziwej #CaliforniaGirl.

  • 0

Crafted Blend

Na gorące dni Parfois przygotowało concept collection, która ma na celu pokazać, że proste i minimalistyczne części garderoby mogą stać się obiektem pożądania. Crafted Blend jest kolekcją, która zwraca uwagę na wartość tego, co ręcznie robione, w doskonałych proporcjach pomiędzy rękodzielnictwem a wyrafinowaniem. Inspiracje pochodzą z czterech stron świata, a proponowane akcesoria, pomimo iż wywodzą się ze złożonego projektu, bardzo łatwo wpasowują się w codzienne stylizacje.

  • 0

One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

Po londyńskim „jedno-gwiazdkowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w Mr. Pancake w Warszawie.

  • 0