W rock’n’rollowym rytmie do ślubu

Rok 2011. Szum w mediach. Przygotowania ruszyły pełną parą. Kate odliczała dni do ceremonii. Modowy świat też liczył, ale dni do ujrzenia jej ślubnej kreacji. Pewne było tylko jedno: będzie wyglądała olśniewająco.

  • 0

Gwiazdy pokochały najgorętsze połączenie czerwieni & fuksji od marki MARLU

Pozornie ekscentryczne połączenie dwóch mocnych i szalenie modnych kolorów sezonu - czerwieni i fuksji - bez wątpienia skradło serca gwiazd. Marka MARLU opanowała ten trend do perfekcji, co w kontekście czerwonego dywanu doceniło wiele celebrytek m.in. Natalia Siwiec, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, czy Izabela Janachowska, które wybrały właśnie kreacje łączące czerwień i fuksję.

  • 0

Wyraź swoją kobiecość z najnowszą kolekcją marki MUSES!

Najnowsza kolekcja marki MUSES na sezon jesień – zima 2017/ 2018 to połączenie najgorętszych trendów, wyjątkowych włoskich tkanin i odrobiny ekstrawagancji, które pod postacią zabawy asymetrią i fakturą tworzą niebanalne sylwetki pełne wdzięku stylu retro. Swetry a’ la Vivienne Westwood, eleganckie „dzwony” w stylu lat 80., metaliczne #tatallooki, czy maxi sukienki boho z organicznym printem to prawdziwe must have’y, których nie mogło zabraknąć także w kolekcji marki MUSES!

  • 0

„THE SHINING” BY SUGARFREE x SELFIE JEWELLERY

SUGARFREE i SELFIE JEWELLERY cenią sobie efektowność i  kobiecość w zestawieniu z najwyższą jakością wykonania, dlatego obie marki zdecydowały się połączyć siły i stworzyć kolekcję pełną blichtru i blasku, dla wszystkich, którzy kochają modę i kobiece piękno.

  • 0

Osobowość TATUUM - Maja Włoszczowska

Nasza potrzeba bliskości z naturą jest instynktowna. Przyroda pasjonuje, pomaga naładować akumulatory, daje wewnętrzną siłę. Uczy cierpliwości i wytrwałości zwłaszcza, jeśli naszym jedynym kompanem w eksplorowaniu jej - jest rower górski. Maja Włoszczowska, ambasadorka marki TATUUM, podczas każdego wyścigu uczy się jak wyzwania, które stawia przed Nią natura, przekuć w sukces.

  • 0

Awangardowe kontrasty w sukienkach WEAVE

Współczesna unifikacja mody zatraca jej artystyczny charakter. Kolekcja „Le Jardin mystique”, kolektywu WEAVE, wraca do korzeni kunsztu krawieckiego, w którym kobieta jest muzą, a moda tworzywem, w którym rzeźbi projektant.

  • 0

POKAŻ PAZUR, CZYLI MIEJSKA DŻUNGLA WEDŁUG MARKI THECADESS

W sezonie JZ 2017/2018 marka Thecadess przenosi nas do miejskiej dżungli, w której drapieżny styl uliczny swobodnie miesza się z subtelną estetyką glamour oferując zróżnicowane, wielowymiarowe sylwetki.Pośród propozycji marki zobaczymy oversizowe bluzy w towarzystwie szerokich spodni, czy dopasowanych, asymetrycznych spódnic, ale też długie narzutki i swetry nakładane warstwowo na delikatne, bardzo kobiece sukienki i lejące się bluzki.

  • 0

Nieśmiertelne klasyki do biura – stylowa baza od Nife

Praca w biurze ma swoje wady i zalety. Jedną z wad jest fakt, że w wielu biurach obowiązuje dress code, przez który wszyscy wyglądają tak samo, a nam wydaje się, że codziennie zakładamy te same ubrania. Marka Nife wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kobiet, które lubią różnorodność, a biurowa monotonia odbiera chęć do eksperymentów modowych. W najnowszej kolekcji polskiego brandu znajdziecie wiele sprawdzonych propozycji, które przy odpowiedniej stylizacji nadadzą twojemu biurowemu lookowi wyjątkowego charakteru.

  • 0

4F z kolekcją olimpijską!

PKOI i marka 4F zaprezentowały kolekcję olimpijską na Igrzyska w PyeongChang 2018. Zawodnicy w biało-czerwonych barwach nie raz stawali na najwyższych stopniach podium. Ich sukces stał się inspiracją dla zespołu OTCF do zaprojektowania najnowszej kolekcji. Motywem przewodnim są geometryczne kształty, widoczne w nadrukach oraz zestawieniach kolorystycznych. W kolekcji moda przenika się z technologią. Innowacyjne rozwiązania pomagają sprostać ekstremalnym warunkom atmosferycznym.

  • 0