PARFOIS | TRIBU COLLECTION
Wyrusz z nami w podróż do dzikiej, plemiennej Afryki razem z najmodniejszymi akcesoriami z kolekcji PARFOIS SS16.
Wyrusz z nami w podróż do dzikiej, plemiennej Afryki razem z najmodniejszymi akcesoriami z kolekcji PARFOIS SS16.
Na wiosnę marka FEMESTAGE Eva Minge zabiera nas w podróż do słonecznego Miami rodem z lat 70-tych. Wysokie palmy, willa z basenem, luksusowy jacht i promenada Miami Beach stały się tłem najnowszej sesji FEMESTAGE Eva Minge. Julia Banaś, która po raz trzeci została twarzą kampanii, tym razem wcieliła się w postać wyzwolonej kobiety uosabiającej piękno, elegancję i niezależność.
Marka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę zmieniało się wszystko. Zwłaszcza kobiety. Dzisiaj nie ma chyba na polskim rynku producenta, który byłby tak uważny w obserwacji płci pięknej. Bo czy można dzisiaj pogodzić potrzeby kobiet z ich marzeniami i wygodą?
Medicine w sezonie wiosna-lato 2016 podzieliło kolekcję na trzy linie, które, choć nakreślają oddzielne historie i odpowiadają na różnorodne oczekiwania klientów, są spójne z modowym DNA marki.
Estetyczne i ładne dłonie to wizytówka każdej kobiety. Czujemy się piękne i pewne siebie, gdy ręce są wypielęgnowane, a paznokcie pomalowane na ulubiony kolor. Nie wszyscy mają jednak czas na wykonanie nieskazitelnego, trwałego manicure. Z pomocą przychodzą lakiery EPIX Nudes.
Po zimowym uspokojeniu kolorystycznie ożywiamy szafę. Sięgamy po bardzo modny kobalt, energetyczne, owocowe odcienie czerwieni czy kojarzący się z wakacjami turkus. Do tego dokładamy pastelową, niezwykle kobiecą gamę barw - szaroniebieski, brzoskwiniowy, srebrzysty, miętowy. Co wybierasz?
Friday, to nowa wiosenno-letnia propozycja od marki FEMESTAGE, która zdecydowanie różni się od pozostałych linii Daily, Party i Office. Projektanci marki postanowili uzupełnić garderobę swoich klientek o mniej oficjalne, bardziej casualowe modele, w których poczują się one swobodnie i komfortowo.
Linni studiowała na Central St. Martins, London College of Fashion oraz Istituto Marangoni. Po powrocie do Polski postanowiła stworzyć markę akcesoriów sygnowaną własnym nazwiskiem w 2015 roku. Inspirację do swoich projektów Linni czerpie ze swoich licznych podróży, baśni, baletu oraz muzyki klasycznej.
Gradient to krok, stopień - symbolizuje przejście, zmianę. To przejście jest głównym akcentem w kolekcji Filip Galas FREEHAIR TEAM.