PARFOIS | TRIBU COLLECTION

Obraz3
Wyrusz z nami w podróż do dzikiej, plemiennej Afryki razem z najmodniejszymi akcesoriami z kolekcji PARFOIS SS16.

  • 0

KAMPANIA FEMESTAGE EVA MINGE WIOSNA-LATO 2016

fem16031611
Na wiosnę marka FEMESTAGE Eva Minge zabiera nas w podróż do słonecznego Miami rodem z lat 70-tych. Wysokie palmy, willa z basenem, luksusowy jacht i promenada Miami Beach stały się tłem najnowszej sesji FEMESTAGE Eva Minge. Julia Banaś, która po raz trzeci została twarzą kampanii, tym razem wcieliła się w postać wyzwolonej kobiety uosabiającej piękno, elegancję i niezależność.

  • 0

Nowoczesna kobieta według Nessi / kolekcja „Flowers Power”

 G8A5261
Marka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę zmieniało się wszystko. Zwłaszcza kobiety.  Dzisiaj nie ma chyba na polskim rynku producenta, który byłby tak uważny w obserwacji płci pięknej. Bo czy można dzisiaj pogodzić potrzeby kobiet z ich marzeniami i wygodą?

  • 0

Medicine w sezonie wiosna-lato 2016

943937 1109187729133571 5238793402296022678 n
Medicine w sezonie wiosna-lato 2016 podzieliło kolekcję na trzy linie, które, choć nakreślają oddzielne historie i odpowiadają na różnorodne oczekiwania klientów, są spójne z modowym DNA marki.

  • 0

Epicki sposób na Nude

orl1603091
Estetyczne i ładne dłonie to wizytówka każdej kobiety. Czujemy się piękne i pewne siebie, gdy ręce są wypielęgnowane, a paznokcie pomalowane na ulubiony kolor. Nie wszyscy mają jednak czas na wykonanie nieskazitelnego, trwałego manicure. Z pomocą przychodzą lakiery EPIX Nudes.

  • 0

Friday - nowa linia marki FEMESTAGE Eva Minge na wiosnę 2016

SS16 2016 60568 90M 1
Friday, to nowa wiosenno-letnia propozycja od marki FEMESTAGE, która zdecydowanie różni się od pozostałych linii Daily, Party i Office. Projektanci marki postanowili uzupełnić garderobę  swoich klientek o mniej oficjalne, bardziej casualowe modele, w których poczują się one swobodnie i komfortowo.   

  • 0

Linni Lavrova - subtelna biżuteria dla miłośniczek klasyki

1 linni lavrova8932
Linni studiowała na Central St. Martins, London College of Fashion oraz Istituto Marangoni. Po powrocie do Polski postanowiła stworzyć markę akcesoriów sygnowaną własnym nazwiskiem w 2015 roku. Inspirację do swoich projektów Linni czerpie ze swoich licznych podróży, baśni, baletu oraz muzyki klasycznej.

  • 0

GRADIENT / FILIP GALAS

gal1601151

Gradient to krok, stopień - symbolizuje przejście, zmianę. To przejście jest głównym akcentem w kolekcji Filip Galas FREEHAIR TEAM.

  • 0