WIELKA AMERYKAŃSKA PRZYGODA I KULTOWA AMERYKAŃSKA MARKA DENIMOWA

Od pustynnych piasków, po wielkie miasta – Wrangler czerpie pełnymi garściami ze swojego bogatego dziedzictwa i nawiązuje do niego w swojej najnowszej kolekcji wiosna-lato 2018. Kolekcja podszyta jest historią marki, ale jednocześnie odsłania jej nowoczesnego ducha, czego przykładem są nowe sylwetki i warstwowe propozycje denim-on-denim. Po raz kolejny Wrangler udowadnia, że jest kultową marką denimową, która nie ma sobie równych.

W kolekcji damskiej talia wędruje wysoko do góry i odwołuje się do legendarnych spodni z wysokim stanem z lat 60. i 70. Wśród fasonów pojawiają się nowe, eksperymentalne kroje, a każdy z nich został zaprojektowany według innowacyjnej technologii Body Bespoke®, dzięki której dżinsy Wrangler w każdym rozmiarze są idealnie dopasowane do sylwetki. Obok znanych fasonów w kolekcji znalazły się również kurtki i kamizelki o skróconej formie, a nowa dżinsowa sukienka łączy w sobie znane od lat cechy, jak charakterystyczny karczek i kieszenie, z nowoczesną oversize’ową linią. Marka przygotowała również coś specjalnego dla bywalców festiwali muzycznych. Haftowane aplikacje na kurtkach, fasony bez rękawów i dżinsy z postrzępionymi brzegami idealnie wpiszą się w festiwalowy szał, przywołując ducha Woodstock.

W kolekcji męskiej na plan pierwszy wysuwa się model Larston, czyli dżinsy o linii slim z prostą dopasowaną nogawką, która delikatnie zwęża się w dole, i pięcioma kieszeniami. Szorty z postrzępionymi brzegami i odważne kurtki z haftem na plecach wprowadzają do kolekcji buntowniczy akcent, a koszule z krótkim rękawem i wyrazistym efektem odbarwienia będą idealną propozycją dla miejskiego kowboja. Koszulki z logo, zainspirowane nadrukami z archiwów Wrangler, pojawią się w odświeżonej odsłonie i zaskoczą wszystkich dużymi grafikami.

Kolekcja wiosna-lato 2018 to kolejny krok w historii marki Wrangler, której początki sięgają 1904 roku w Greensboro w Północnej Karolinie. Od momentu założenia w 1947 roku, Wrangler nieustannie kontynuuje swoje modowe przesłanie i siedem cech, które wyróżniają go na tle innych marek denimowych, począwszy od płaskich nitów, które miały nie uszkodzić kowbojskiego siodła, przez siedem szlufek zamiast typowych pięciu, po głębszą kieszonkę na zegarek, zaprojektowaną kiedyś specjalnie po to, by zabezpieczyć wszystkie cenne przedmioty jeźdźca rodeo.

W latach 70. Wrangler stał się synonimem nowego młodego pokolenia o buntowniczej naturze. Mick Jagger, Debbie Harry, Bob Marley i Steve McQueen – wszystkich można było zobaczyć w denimie Wrangler. To właśnie ten niepokorny charakter kowbojów, buntowników z lat 70. i gwiazd rocka jest obecny w kolekcji wiosna-lato 2018. W końcu, musisz pamiętać skąd pochodzisz, by wiedzieć dokąd zmierzasz, prawda?