Współpraca Levi’s® x Gorillaz umożliwia fanom personalizować własne projekty w Levi’s® Print Bar

Levi’s® i zespół Gorillaz, zdobywca nagród Grammy i BRIT Award, ogłaszają współpracę! Ikoniczne logo Levi’s® zostało zinterpretowane na nowo przez muzyków i współtwórcę Gorillaz, Jamiego Hewletta. Sławny ‘batwing’ przedstawia teraz także wizerunki 2D członków zespołu, czyli Murdoca Niccalsa, Noodle’a i Russela Hobbsa. Projekty ujrzą światło dzienne 26. lutego 2019 roku w Levi’s® Print Bar, który na stałe znajduje się teraz w sklepie marki w warszawskiej Promenadzie.

 

Fani będą mieli możliwość stworzyć swoje własne wyjątkowe ciuchy, wybierając projekt z biblioteki grafik stworzonych przez Jamiego Hewletta wyłącznie dla Levi’s®. Projekty skupiają się na czterech postaciach Gorillaz, a technologia Levi’s® Print Bar pozwala na dowolne modyfikowanie wzorów, motywów i kolorów. Kolekcja obejmuje obrazy z całej kariery Gorillaz. Projekty można dowolnie skalować i w ciągu kilku minut nadrukować na bluzach, t-shirtach i torbach.

„Marka Levi’s® zawsze stanowiła część kultury muzycznej”, mówi Jonatan Cheung, Levi’s® SVP Design. „Przy doborze partnerów do współpracy zwracamy uwagę na to, czy mamy wspólnych fanów. W ten sposób współpraca staje się autentyczna. Jesteśmy fanami Gorillaz, a oni marki Levi’s®.”

Efekty współpracy pojawią się 26. lutego 2019 roku tylko na okres dwóch miesięcy w Levi’s® Print Bar, a kolekcja będzie ograniczona.