Wyjątkowy pokaz letnich kolekcji marek Wrangler i Lee

Dwie legendarne marki odzieżowe Wrangler i Lee zaprezentowały swoje najnowsze kolekcje na sezon wiosna-lato 2019  w specjalnie zaaranżowanych na tę okazję wnętrzach w klimatycznym miejscu na mapie Warszawy – Piekle na Nowym Świecie 21. Pośród kolorowych letnich dekoracji i dodatków w tylu lat 80. odbyły się pokazy najnowszych produktów obu firm.

Marka Wrangler pokazała wyjątkową kolekcję – ta na sezon wiosna-lato 2019 zachwyci amatorów denimu nostalgiczną interpretacją stylu „Americana”. Pojawiąją się w niej elementy western z nutą retro oraz paleta kolorów inspirowana surowym krajobrazem, w którym błękit nieba przeplata się z pomarańczowymi zachodami słońca, a dopełnieniem wszystkiego są inspiracje młodzieżową odzieżą sportową z lat 80. Przygotujcie się więc na świeże ujęcie stylu western pełnego nawiązań do przeszłości, ale w nowoczesnej, energicznej odsłonie.

W kolekcji nie zabrakło kolorowych, pastelowych produktów, jak shorty i koszule w kaktusy, a także jeansów w stylu vintage czy oldschoolowych ortalionowych spodni i kurtek.

Lee na wiosnę-lato 2019 to to kolekcja zainspirowana przez hip-hop – skłonił markę do przejrzenia swoich własnych archiwów w poszukiwaniu fasonów, które nawiązują stylistyką do początków tego gatunku muzycznego.

Kolekcji wiosna-lato 2019, mocno osadzonej w historii marki, towarzyszy kampania, do stworzenia której zatrudniono Jamela Shabazza. Autor sugestywnych zdjęć dokumentujących narodziny muzycznej sceny hip-hopowej postanowił przedstawić kolekcję Lee wiosna-lato 2019 na tle Nowego Jorku.

Wśród gości na prezentacji oprócz dziennikarzy i blogerów pojawiły się znane osoby, m.in. model Adam Kaszewski, influencer Wujaszek Liestyle czy dziewczyny z popularnego kanału Beksy – Nadja Długosz i Ola Nowak.

O oprawę muzyczną zadbała znana Dj-ka Tycjana  – za sprawą jej setów goście przenieśli się w czasie do szalonych lat 80.