Zanurz się w niesamowitej kampanii Lee & Jamel Shabazz Back to Today

Lee Jeans® przedstawia kampanię „Back to Today” autorstwa Jamela Shabazza. Dla uczczenia 130 lat wybitnych osiągnięć w produkcji odzieży denimowej kultowa marka Lee Jeans® zaprosiła do współpracy legendarnego fotografa mody ulicznej Jamela Shabazza.

Wpływy muzyki i stylu hip-hop są od dekad obecne w dorobku marki i będzie je można zauważyć również w najnowszej kolekcji wiosna-lato 2019. To właśnie hip-hop zainspirował Lee Jeans® do przejrzenia swoich własnych archiwów w poszukiwaniu fasonów, które nawiązują stylistyką do początków tego gatunku muzycznego.

Kolekcji wiosna-lato 2019, mocno osadzonej w historii marki, towarzyszy kampania, do stworzenia której zatrudniono Jamela Shabazza. Autor sugestywnych zdjęć dokumentujących narodziny muzycznej sceny hip-hopowej postanowił przedstawić kolekcję Lee wiosna-lato 2019 na tle Nowego Jorku. Te same ulice i dzielnice, które pojawiły się w oryginalnym albumie Shabazza „Back in the Days”, przykuwają uwagę równie mocno co kiedyś.

Oprócz modeli na zdjęciach zobaczymy przyjaciół Shabazza oraz zwykłych nowojorczyków, których codzienny styl pełen jest hip-hopowych inspiracji i detali. Wśród wybranych na ulicach Nowego Jorku osób pojawią się między innymi ikony stylu prosto z ulic Bronxu – Kool-Out-K  oraz DJ Lee Rock – zafascynowane latami 80. To właśnie umiłowanie muzyki i estetyki tamtych lat uczyniło z nich nie tylko

lokalnych bohaterów, ale również modową inspirację o międzynarodowym zasięgu.

Dla uczczenia okazji oraz podsumowania współpracy pomiędzy Lee Jeans® i Jamelem Shabazzem kampania „Back to Today” ukaże się również w formie albumu o limitowanym nakładzie pod tym samym tytułem. W tym swoistym hołdzie złożonym książce Shabazza „Back in the Days” znajdziecie najlepsze fotografie z kampanii wiosna-lato 2019, które ilustrują najnowszą odsłonę stylu hip-hop z lat 80. w interpretacji Lee.

{galelry}/beliso/190220/5/{/gallery}