Zawalcz o jędrne i smukłe ciało razem Adą Palką

Kobiety przez większość swojego życia zmagają się z silnym i wyjątkowo podstępnym przeciwnikiem – cellulitem! Aby z tej walki wyjść jako zwycięzca, potrzeba przede wszystkim dużo wytrwałości i systematyczności. Swoimi sposobami na jędrne ciało dzieli się też Ada Palka – trener personalny i ambasadorka marki LR Health&Beauty.

Cellulit to podstępny wróg, który pojawia na skórze zarówno u szczupłych osób, jak i tych posiadających kilka nadprogramowych kilogramów. Drogą do sukcesu jest połączenie odpowiedniej diety, nawodnienia organizmu, ćwiczeń fizycznych oraz zastosowania kosmetyków, które ujędrnią i poprawią wygląd skóry – więcej na ten temat wie Ada Palka – trener personalny, który na co dzień pomaga wielu osobom w walce o perfekcyjną sylwetkę.

3 złote rady od Ady Palki – czyli co robić, by cellulit odszedł do przeszłości

1. Zacznij się ruszać. Cellulit boi się treningu tlenowego, dlatego od zaraz zacznij biegać, jeździć na rowerze, na rolkach, pływać, skakać na skakance lub spacerować – koniecznie dołącz do tego także ćwiczenia wzmacniające.
2. Zmień dietę. Jeżeli chcesz się pozbyć cellulitu, unikaj żywności sztucznie przetworzonej, alkoholu, papierosów i słodyczy. Wzbogać swoją dietę w błonnik: grube kasze, brązowy ryż, owoce, takie jak cytrusy, jabłka oraz ananas. Jeśli chcesz mieć jędrną skórę postaw na następujące składniki: warzywa, ziarna i kiełki. Owoce morza oraz orzechy zawierają cynk, który dobroczynnie wpływa na wygląd Twojej skóry. Do posiłków warto też dodać rozgrzewające przyprawy, która są znakomite dla układu krążenia (imbir, pieprz cayenne, kurkuma). Spożywaj dużo wody w ciągu dnia - poranek zacznij od wypicia letniej wody z cytryną i aloesem – to pobudzi Twój metabolizm.
3. Postaw na masaże, peelingi oraz kosmetyki. Codziennie masuj miejsca szczególnie dotknięte cellulitem. Warto robić to pod prysznicem – pod mocnym strumieniem wody na zmianę ciepła-zimna woda. Po kąpieli nie zapomnij o wtarciu żelu lub kremu antycellulitowego, a kilka razy w tygodniu zrób peeling całego ciała – radzi Ada.

Na ostatnim, pielęgnacyjnym etapie wato postawić na produkty, które nawilżą naszą skórę, a dodatkowo wpłyną na jej jędrność oraz zdrowy wygląd. Marka LR Health&Beauty ma w swojej ofercie m.in. korygujący krem do ciała, który zawiera 30% żelu Aloe Vera, bioekstrakt z zielonej herbaty oraz aktywny kompleks Legance. Produkt ten ogranicza odkładanie się tkanki tłuszczowej, poprawia elastyczność i gładkość skóry. Do antycellulitowej pielęgnacji warto także dodać LR Health&Beauty Aloe Vera modelujący żel do ciała. W przeprowadzonym przez Deramtest badaniu potwierdzono modelujące działanie tego kosmetyku :

• 100% osób testujących produkt potwierdziło wyczuwalną poprawę skóry
• 70% osób potwierdziło, że skóra sprawia wrażenie bardziej elastycznej
• 70% osób potwierdziło, że skóra jest widocznie ujędrniona i wzmocniona

 

Aktywna walka z cellulitem
Zgrabne i jędrne nogi to marzenie każdej kobiety. Ada Palka przygotowała specjalny zestaw ćwiczeń wspomagających redukcję tkanki tłuszczowej w tej partii ciała – ich regularne wykonywanie pozwoli dostrzec pierwsze widoczne efekty już po kilku tygodniach.
Wykonuj 3 ćwiczenia w trzech seriach autorską metodą Ady Palki „Train my way”. Każe ćwiczenie powtarzaj przez 30 sekund z 30 sekundową przerwą pomiędzy seriami. Ćwiczenia na nogi: 3x2x30 sekund. Te ćwiczenia możesz wykonywać z taśmą Power Band – dodatkowe obciążenia i lepsza stabilizacja pobudzi do pracy mniejsze partie mięśniowe i przyspieszy efekty treningowe:

1. Przysiad sumo – stań w dużym rozkroku, ustaw stopy na zewnątrz, tak by znajdywały się w tej samej linii co kolana, ręce oprzyj na biodrach, wciągnij brzuch i wyprostuj plecy. Następnie zrób przysiad i powróć do pozycji wyjściowej. W trakcie wykonywania ćwiczenia nie pochylaj się w przód, ani w tył.
2. Na mięśnie odwodziciele – połóż się na prawym boku z prawą ręką ugiętą pod głową. Lewą dłoń oprzyj przed sobą na podłodze. Lewą nogę ze stopą zadartą unieś do góry tak wysoko, jak to możliwe. Opuść nogę, nie dotykając podłogi i ponownie unieś do góry.
3. Na mięśnie przywodziciele i pośladki – most. Połóż się na plecach, ręce trzymaj wzdłuż tułowia. Postaw stopy na podłodze, a miednicę unieś do góry. Umieść między kolanami dowolny przedmiot – to może być mała piłka lub ręcznik i ściskaj go w trakcie unoszenia i opuszczania miednicy. W tym czasie koniecznie pamiętaj też o napinaniu pośladków i mięśni przywodzicieli.