TRESemmé Day 2 – nowy wymiar stylizacji włosów pomiędzy myciami

TRESemmé Day 2 to nowa kolekcja kosmetyków, która odświeża włosy i ułatwia ich stylizację pomiędzy kolejnymi myciami. W skład kolekcji wchodzą unikatowe formaty kosmetyków, które każdej kobiecie pozwolą cieszyć się świeżym wyglądem włosów, nawet na drugi dzień po myciu. A zatem koniec z wymówkami – czas na świetną fryzurę każdego dnia!

  • 0

Rodzaje akcesoriów używanych do wyrobu biżuterii

Tworzenie biżuterii jest zajęciem czasochłonnym oraz wymagającym dużej kreatywności. Ogromne znaczenie ma tutaj wykorzystywanie rozmaitych elementów z kategorii akcesoria jubilerskie, dzięki którym praca przebiega sprawnie i bez komplikacji. Za ich pomocą można stosunkowo łatwo zrobić zarówno proste ozdoby, takie jak choćby wisiorki, korale czy bransoletki, jak i produkty bardziej skomplikowane - m.in. pierścionki i naszyjniki. Z niniejszego artykułu dowiemy się, jakie są najpopularniejsze rodzaje wspomnianych akcesoriów.

  • 0

IYO – Liderem Jakości – konsumenci docenili jakość i bezpieczeństwo

Stworzona przez Medisept marka IYO zdobyła nagrodę Konsumencki Lider Jakości Debiut Roku 2020 w kategorii Środki do dezynfekcji. Konsumenci wysoko ocenili tę nową linię produktów za szerokie spectrum działania, funkcjonalność opakowania i zakres informacji podanych na etykietach. Wśród preparatów do dezynfekcji produkty opracowane przez Medisept – jedyną polską firmę wyspecjalizowaną w branży dezynfekcji – wyróżniono za jakość, skuteczność i przede wszystkim bezpieczeństwo. 

  • 0

Sportowe Xonix – zegarki dla każdego

Aktywni użytkownicy zegarków mają często określone potrzeby względem swojego wyposażenia, które spełniać naprawdę wiele założeń. Do podstawowych odporności zaliczamy między innymi wodoszczelność, dzięki której pływanie i nurkowanie nie będzie problemem (lub eksploatacja w deszczu i mycie rąk), lecz dużo bardziej powinno zależeć nam na wytrzymałości na wstrząsy – co jest szczególnie ważne dla miłośników biegania, jazdy rowerem lub sportów ekstremalnych.

  • 0

SWATCH X BAPE: ZEGAREK W STYLU STREETWEAR

Swatch z dumą ogłasza drugą współpracę z A BATHING APE, legendarną japońską marką streetwear. Marka modowa A BATHING APE – znana również jako BAPE – wnosi ze sobą nowoczesny i niekonwencjonalny charakter, który zapewnił jej obecność w czołówce branży kultury streetwear, z kolei Swatch zapewnia innowacyjne, znane na całym świecie umiejętności zegarmistrzowskie. W ten oto sposób powstało połączenie idealne. Kolekcja trzech zegarków opartych na najodważniejszej linii produktów Swatch pozwala wyrazić siebie i podkreślić indywidualizm.

  • 0

Latem postaw na Linerase Peel Off!

Latem nie musisz rezygnować z zabiegów bioregeneracyjnych na twarz. Wręcz przeciwnie, właśnie teraz, warto postawić na wysokiej jakości produkty pielęgnacyjne, które sprawią, że nasza skóra będzie aksamitnie miękka, gładka i nawilżona.

  • 0

WYJĄTKOWA OCHR)NA RZĘS Z PŁYNAMI MICELARNYMI NIVEA!

Makijaż oka zdecydowanie dodaje nam pewności siebie i dla większości Polek jest częścią codziennych zabiegów upiększających. Jednak to demakijaż stanowi jeden z najważniejszych elementów podczas codziennej pielęgnacji naszej skóry. A ta w okolicach oczu jest bardzo wrażliwa na zaniedbania w tym zakresie. Dlatego do dokładnego oczyszczania należy wybrać płyn, który nie tylko poradzi sobie ze zmyciem makijażu – także tego wodoodpornego, ale równocześnie będzie dbał o skórę wokół oczu i nasze rzęsy. Linia dwufazowych płynów micelarnych NIVEA w 100% spełnia te potrzeby!

  • 0

FORMUŁA 3 w 1 – UDOSKONALONY SYSTEM PIELĘGNACJI SKÓRY AHA CLEANSING GEL od TEOXANE

W pełni oczyszczona skóra jest podstawą zdrowego i promiennego wyglądu oraz doskonałej cery. Piękno zaczyna się od właściwego oczyszczania skóry. Usunięcie całodniowego makijażu oraz zanieczyszczeń, przygotowuje skórę do kolejnych etapów codziennej pielęgnacji. Produkty przeznaczone do oczyszczania skóry należą do najczęściej sprzedawanych produktów kosmetycznych na całym świecie** i mają największy udział w sprzedaży produktów do pielęgnacji twarzy w USA. Szacuje się, że do 2021 roku kategoria ta wzrośnie o 24%***. 

  • 0