Dilmah: Rusza kolejna odsłona akcji Dni Herbaty

Zbliżające się ciepłe dni oznaczają dla wielu restauratorów chęć dopasowania menu do oczekiwań klientów. Pomóc w tym mogą marki Dilmah i Fabbri, które po raz kolejny organizują sezonową akcję pod nazwą Dni Herbaty.W ramach akcji organizator przygotował cztery wyjątkowe receptury orzeźwiających napoi herbacianych. Oferta kierowana jest zarówno do lokali, które już współpracują z marką Dilmah, jak również tych, które sezonowo chciałyby wzbogacić swoje menu o letnie propozycje.


Nadchodzi okres, w którym klienci coraz częściej spędzają czas na zewnętrz i lubią umilać sobie te chwile zimnymi napojami. Wszystkie lokale gastronomiczne, które szukają ciekawych propozycji mrożonych herbat organizator zachęca do wzięcia udziału w kolejnej edycji herbacianego festiwalu. Wyjątkowe letnie receptury przygotował Michał Oszczyk, ekspert w dziedzinie herbaty, który od lat współpracuje z firmą Gourmet Foods – wyłącznym dystrybutorem marek Dilmah i Fabbri w Polsce. W tym roku zaproponował następujące napoje:

Herbata mrożona Karmelowy Ananas– napój na bazie herbaty czarnej z dodatkiem nut smakowych ananasa i karmelu

Herbata mrożona Bananowe Mango– napój na bazie Earl Grey z dodatkiem nut smakowych mango i banana

Herbata mrożona Imbirowa Wiśnia– napój na bazie herbaty zielonej jaśminowej z dodatkiem nut smakowych imbiru i wiśni

Herbata mrożona Brzoskwiniowe Jabłko– napój na bazie herbaty zielonej z dodatkiem nut smakowych brzoskwini i zielonego jabłka

Projekt Dni Herbaty prowadzimy już od kilkunastu sezonów. W okresie letnim przygotowujemy dla naszych klientów propozycje, które są orzeźwiające, owocowe, a przede wszystkim naturalne. Bazą napoi jest najlepsza cejlońska herbata Dilmah, a oryginalnych akcentów smakowych dodają jej naturalne syropy Fabbri i owoce. Całość dopełniamy lodem. Receptury są łatwe i szybkie w przygotowaniu, a przy tym bardzo efektowne. Chcemy pokazać, że herbaty Dilmah są doskonałą bazą do letnich koktajli, które mogą zaskakiwać egzotycznym smakiem i wyjątkowym orzeźwieniem – komentuje Anna Chrobot, Starszy specjalista ds. marketingu Gourmet Foods.

Restauracje biorące udział w akcji Dni Herbaty nie tylko poznają przepisy na te smakowite napoje, ale i dostaną specjalnie zaprojektowane menu, plakat promocyjny oraz zestaw dedykowanych szklanek. Cała akcja będzie promowana w internecie i mediach społecznościowych.

W ramach letnich Dni Herbaty organizator przygotował konkurs dla konsumentów, którzy zachęceni atrakcyjnymi nagrodami, chętniej skorzystają z oferty lokali zaangażowanych w akcję. By wziąć udział w konkursie wystarczy sfotografować jeden z czterech napoi zamówionych w lokalu, a następnie opublikować zdjęcie na Instagramie lub pod postem konkursowym na fanpage’u marki Dilmah. Nagrodami w konkursie są zestawy produktów Dilmah i Fabbri.