Extravaganza z Idą Nowakowską i Agatycze

A, gdyby tak przenieść się do lat 80- tych, by poczuć wyjątkową atmosferę disco i znaleźć się w świetle jupiterów? Co się stanie, jeśli na jednej scenie spotkają się trzy prowokujące kobiety i tajemniczy mężczyna? Na dancefloor w klimacie Extravaganzy zaprasza w swojej najnowszej kampanii marka Born2be, która po raz kolejny udowadnia, że powrót do vintage zawsze się opłaca.

 

Najnowsza kampania marki Born2be -Extravaganza utrzymana jest w klimacie lat 80. Brand postawił na ekstrawagancję, która miesza się tu jednocześnie z klimatem disco. Towarzyszący temu przebój zespołu Kamp „Breaking a ghosts’s heart” idealnie wpisuje się w nieco przerysowany obraz, przedstawiający przypadkowe spotkanie nieprzewidywalnych kobiet i enigmatycznego mężczyznę. Andrzejkowa kampania Extravaganza to nie tylko świat iluzji i wyobrażeń, ale również nawiązanie do współcześnie komentowanej różnorodności.
W ramach refleksji nad tym tematem marka do współpracy zaprosiła osoby, różniące się typem urody, osobowością, by pokazać, jak wyjątkowe jest to, że każdy z nas jest inny.

W dzisiejszym świecie klonów pochylenie się nad tym, nabiera jeszcze większego znaczenia.

W kampanii możemy zobaczyć popularną tancerkę i aktorkę, ambasadorkę marki Born2be Idę Nowakowską oraz polską it-girl Agatę Sieramską, na Instagramie znaną jaka @agatycze oraz modelkę i modela. Cztery postacie, jedna scena, zmieniające się światła, a w tle utwór, który może rozbrzmiewać bez końca. Ta historia nie może się nigdy skończyć.

Co noszą bohaterzy Extravaganzy? Born2be proponuje estetykę lat 80-tych, nie brak więc w kolekcji błysku i cekinów. Nowoczesny rys kolekcji można zobaczyć w męskich stylizacjach, które odwołują się z kolei do klasycznych rozwiązań tj. biała koszula, oldscholowa ramoneska czy spodnie chinosy w kolorach czerni i beżu. Idealnie komponują się do tego buty w stylu casual. Kobiece propozycje to błyszczące sukienki z odkrytymi ramionami, marynarki mające brokatową fakturę oraz tiulowe sukienki i koszule, w paryskim wydaniu. Nie brak tu wysokich szpilek, botek z błyszczącego materiału oraz lakierowanych sandałów. W epoce disco każdy dzień był dobry, by wskoczyć na parkiet, dlatego Born2be nawiązując do tego przekornego okresu, proponuje ubrania, które równie dobrze sprawdzają się na co dzień, co wieczorem na wielkie wyjście.

Na uwagę zasługują również hipnotyzujące kadry na których, pełno dymu i kolorowych świateł. Ukradkowe spojrzenia, czarne manekiny tworzą niepowtarzalną atmosferę tajemniczości i niedopowiedzeń. Jaki jest koniec tej historii? Co mają ze sobą wspólnego bohaterowie kampanii Extravaganza? Odpowiedzi szukać należy w kolejnej odsłonie kampanii Born2be.