Japońskie smaki premium pod choinkę

Herbata jest jednym z tych bezpiecznych prezentów pod choinkę, który po prostu zawsze się sprawdza. Jednak żeby nie zawiało nudą, warto wytężyć zmysły i dla swoich bliskich wybrać ekologiczną herbatę premium prosto z Japonii. Herbaty polsko-japońskiej marki Moya urzekają swoim oryginalnym smakiem, najwyższą jakością i wyjątkowymi opakowaniami stworzonymi przez polskich projektantów. Znajdziemy tu popularne japońskie herbaty: klasyczną senchę, kultową genmaichę z prażonym ryżem, hojichę o dymnym aromacie, wytrawną banchę oraz zaskakującą, bezkofeinową kukichę. W połączeniu z akcesoriami herbaty będą wyszukanym prezentem pod choinkę, szczególnie dla fanów zdrowego stylu życia, designu, pięknych przedmiotów, a także tych wszystkich, którzy starają się żyć w imię zasady “kupować mniej, wybierać lepiej”.

Jak wybrać prezent od Moya Matcha?

Kolekcja Moya liczy 5 rodzajów organicznej zielonej herbaty liściastej, które można łączyć w zestawy po kilka sztuk lub kompletować z akcesoriami, tworząc swoje własne unikatowe połączenia. Wśród akcesoriów znajdują się ceramiczne kubki wykonane ręcznie według tradycyjnej japońskiej metody garncarskiej, czarki z drzewa akacjowego w stylu boho oraz czarki z barwionej ceramiki inspirowane lawą wulkaniczną. Wszystkie zestawy zapakowane są w ekologiczne papierowe czarne pudełka, dzięki czemu są gotowe do włożenia pod choinkę. Z kolei kolorowe puszki zostały zaprojektowane tak, aby po zużyciu herbaty można było je ponownie napełnić herbatą z torebki strunowej. Dla poszukujących prezentu, który doda energii i koncentracji, polecamy także zestawy do parzenia matchy, czyli sproszkowanej zielonej herbaty pitej przez buddyjskich mnichów i japońskich samurajów. Jeśli w tym bukiecie smaków i kolorów trudno się zdecydować, radzimy podarować bliskim voucher prezentowy o wskazanej przez siebie wartości.

Moya, pierwsza polsko-japońska marka herbat premium

Moya to polsko-japońska marka organicznych herbat premium powstała z myślą o osobach lubiących delektować się niepowtarzalnymi smakami, ceniących oryginalność i właściwości pochodzące wprost z natury. Współzałożycielką marki jest Japonka Hitomi Saito, która po ukończeniu słynnej paryskiej szkoły Cordon Bleu i szkoły ceremonii herbacianej Urasenke, postanowiła popularyzować 800-letnią tradycję oraz bogactwo zastosowań herbaty wśród Europejczyków. W tym roku Moya Matcha została doceniona przez Alexandre'a Couillon, założyciela francuskiej restauracji La Marine uhonorowanej dwiema gwiazdkami Michelin i najlepszego szefa kuchni według Gault&Millau. Klasa produktów Moya spełnia rygorystyczne normy japońskich i europejskich certyfikatów organicznych. Oznacza to, że herbaty pochodzą z upraw wolnych od pestycydów, a każda ich partia jest skrupulatnie sprawdzana pod kątem właściwości mineralnych. Proces zbierania, przetwarzania oraz hermetycznego pakowania zapewniają utrzymanie świeżości i naturalnie wysokiego poziomu przeciwutleniaczy.