Mów do mnie Teraz - nowa kampania born2be z Małgorzatą Rozenek w roli głównej!

Jesienna kampania marki Born2be.pl Mów Do Mnie Teraz z udziałem najgorętszego nazwiska w polskim show-biznesie Małgorzaty Rozenek-Majdan to wejście w świat Bohemii i ukłon w kierunku wolności zapoczątkowanej w kulturze hippie lat 70 -tych. Wybór twarzy kampanii był więc oczywisty - jak przyznają jej twórcy - zespół kreatywny born2be. Świadoma siebie, pewna swoich wartości i przekonań, charyzmatyczna osobowość telewizyjna - Małgorzata Rozenek-Majdan idealnie wkomponowała się w styl artystycznej bohemy.

Co stanowiło główną inspirację jesiennej kampanii Born2be? Genezy należy upatrywać  w szepcie i jednym słowie - teraz. Ma ono stanowić wezwanie do działania tu i teraz i być drogowskazem do inspirowania, poznawania i bycia. Mów do mnie teraz to nawiązanie do słynnych słów Małgorzaty Rozenek-Majdan wypowiedzianych w programie Azja Express, gdzie była jedną z uczestniczek. Nieco zmienione na potrzeby nowej rzeczywistości hasło nabiera innego znaczenia.

Postindustrialny klimat tworzy idealną przestrzeń na danie sobie większej swobody w wyrażaniu siebie. To również czas otwierania się na drugiego człowieka. Czas słuchania  i działania. Mów do mnie teraz odzwierciedla potrzebę ludzi. Dotąd jedynie przez zasłonięte twarze spoglądaliśmy w zagubione spojrzenia. Teraz kiedy wolność zaczęła nabierać nowego znaczenia, nie tyle chcemy widzieć, ile słyszeć. Potrzebujemy głosu, który zainspiruje i powie, że teraz jest odpowiedni czas. W tej roli osoba, którą pokochały miliony Polaków- Małgorzata Rozenek - Majdan- jedna z najbardziej charyzmatycznych postaci polskiego show-biznesu.

Na  uwagę zasługują damskie stylizacje utrzymane w estetyce lat 70. i stylu bohemian. To przede wszystkim wzorzyste kurtki, garnitury w energetycznych kolorach, ale też dzianinowe sukienki i żakardowe kardigany oraz szczególnie modnie ostatnio dzwony. Mocna stylistyka jest również obecna w obuwiu: botki, kowbojki, długie kozaki za kolano to tylko jedne z nielicznych propozycji, jakie na jesienny sezon proponuje marka Born2be. Całości dopełniają przemyślane dodatki w postaci kapeluszy i biżuterii vintage. Męskie stylizacje to głównie oldschoolowe bluzy i kurtki oraz kraciaste koszule  przywołujące na myśl nowojorskie ulice lat 70-tych.

Kampania Mów Do Mnie Teraz to spójna koncepcja materiałów video i foto pokazująca świat bohemii. W hipisowskiej feerii barw widzimy przenikające się postacie, które mają manifestować wolność i różnorodność, cechującą markę Born2be. Kreacją i produkcją kampanii zajął się team born2be, a za obiektywem stanęła popularna fotografka gwiazd Marta Wojtal.