Podróż do źródeł muzyki - wiosenno-letnia kolekcja 2014 HOUSE

hous022014
Prezentujemy najnowszą odsłonę ubrań marki HOUSE na sezon 2014. Tym razem tłem dla wiosenno – letniej kolekcji jest Nowy Orlean.

HOUSE niezmiennie stawia na muzyczne klimaty, autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji. Wszystko sportretowane w niezwykłym nastroju południowego USA, przez kalifornijską fotograf polskiego pochodzenia - Magdalenę Wosińską.

Magdalenie wosińskiej w doskonały sposób udało się uchwycić muzyczny klimat  kolekcji. Obrazy przepełnione słoneczną estetyką oddają autentyczny nastrój południa i wiosenno - wakacyjnych impresji. Magda poza pasją do fotografii zajmuję się także tworzeniem muzyki - przez 8 lat grała na gitarze w rockowym zespole Green and Wood.

Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiedzialna była agencja AFPHOTO. Od strony kreatywnej nad realizacją czuwał Maciej Czarnecki i manager marki House - Grzegorz Chyła. Stylizacje są dziełem Andrzeja Sobolewskiego.

Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiedzialna była agencja AFPHOTO. Od strony kreatywnej nad realizacją czuwał Maciej Czarnecki i manager marki House - Grzegorz Chyła. Stylizacje są dziełem Andrzeja Sobolewskiego.