Przygotuj włosy na zimę!

Mróz, ogrzewanie, czapka, brak czapki… nasze włosy zimą nie mają łatwego życia. Są bardziej skłonne do wypadania, stają się cieńsze i zmatowione. Intensywna pielęgnacja w ciągu zimowych miesięcy jest koniecznością, ale łatwiej będzie zapanować nad kondycją włosów, jeśli już jesienią zaczniesz przygotowywać włosy na zimę. Podpowiadamy, jak to zrobić.

Po pierwsze odżywienie

Odżywione włosy są piękniejsze, ale przede wszystkim są zdrowsze. A to oznacza, że będą miały więcej siły, by przeżyć trudne zimowe miesiące. Przygotowanie włosów na zimę należy rozpocząć właśnie od odżywiania – i to regularnego. Należy dodać pasmom siły, wesprzeć je składnikami odżywczymi, mineralnymi i witaminami. W tym celu najlepiej sprawdzi się maska do włosów, ponieważ to najbardziej intensywna pielęgnacja.

Hair Food Banana to jedna z masek, które warto wziąć pod uwagę w czasie jesiennego i zimowego odżywiania. Jest uniwersalna – sprawdza się do różnego rodzaju włosów, a na dodatek wzmacnia, odżywia oraz jest źródłem witamin i przeciwutleniaczy. Hair Food Banana nie obciąża, a sam proces nakładania jest przyjemny – owocowy, egzotyczny zapach pomoże ci się zrelaksować, kiedy maska będzie pracować.

Po drugie olejowanie

Olejowanie to kolejny zabieg, który wspomoże włosy na jesień. Nałożenie oleju na kosmyki ma na celu zabezpieczenie ich powierzchni przed działaniem czynników termicznych – mrozu na zewnątrz i ciepłego powietrza przy ogrzewaniu centralnym. Olejowanie zapobiega także zmatowieniu włosów.

Wybór olejku powinien być podyktowany potrzebami i rodzajem włosów. Inne składniki są odpowiednie dla włosów wysokoporowatych, inne dla niskoporowatych. Dobrym rozwiązaniem jest po prostu oliwa z oliwek lub olej kokosowy, ale warto najpierw wypróbować, jak pasma na nie reagują.

Po trzecie suplementacja

Hair Food Banana to wsparcie dla twoich włosów z zewnątrz, ale musisz także dostarczać włosom składników odżywczych od wewnątrz. Jesienią brakuje nam witamin i minerałów, więc warto sięgnąć po suplementy diety i skupić się na tym, by w codziennym menu znalazło się więcej warzyw i owoców.

Czego potrzebują twoje włosy? Kwasu pantotenowego, witamin B6, B2 i B1, a także krzemionki, cynku i aminokwasu siarkowego. Włosy możesz wspomóc także ziołowymi herbatkami, na przykład ze skrzypu.