Spadiora i Edyta Herbuś w RÓŻOWEJ SPRAWIE

100% zysku ze sprzedaży edycji limitowanej „Kobiecości” zostaje przekazana na Fundację SPA for Cancer. Niezwykle innowacyjnego, acz równie potrzebnego projektu wpierającego onkologiczne kobiety w procesie leczenia i wychodzenia z choroby.  

W promocję akcji zaangażowała się też Edyta Herbuś, która od lat propaguje zdrowy, zrównoważony styl życia, balans, a przede wszystkim wsparcie i otwarte serce dla innych ludzi. Ta piękna i wyjątkowa kobieta aktywnie wspiera wiele ważnych społecznie akcji, a „RÓŻOWA SPRAWA” jest niewątpliwie jedną z najważniejszych. Bo zdrowia i życia nie sposób przecenić.

Fundacja  SPA for Cancer nie tylko edukuje, ale też, dzięki wsparciu ośrodków SPA rozpieszcza. Panie, będące pod opieką Fundacji wracają do zdrowia fizycznego, odzyskują balans wewnętrzny. Uczą się zdrowych nawyków żywieniowych, pozytywnych emocji, życia na nowo!

Apaszka o nazwie „Kobiecość” to też osobista historia założycielki marki Spadiora - Marty Lech-Maciejewskiej- to hołd złożony jej Teściowej, która wiele lat temu przegrała walkę z rakiem piersi.

Róż to również manifest walki z rakiem piersi jaką wiele kobiet wciąż musi stoczyć. Jak co roku – październik to miesiąc z wpiętą w klapę jesiennego płaszcza różową wstążką – symbolu walki z rakiem piersi. Róż wbrew cukierkowym skojarzeniom jest manifestem kobiecości. Kobiecości z całym spektrum odczuć, doznań i emocji. Synonimu niezwykłej siły, opowieści o odwadze i trudnej lekcji pokory, doceniania i samoakceptacji.

Martę Lech-Maciejewską, znaną też jako SuperStylerBlog i Edytę Herbuś uchwyciła w pięknych kadrach utalentowana fotografka: Marta Machej.