Zrównoważona moda Polska

Sezon urlopowy się skończył i mimo powrotu do pracy głównie w formie online, większość z nas musi reprezentatywnie wyglądać na video konferencjach czy spotkaniach zoom i choć forma ta sprzyja często bardziej swobodnym stylizacjom, to jednak są trudności ze znalezieniem odzieży dopasowanej do środowiska biznesowego, zwłaszcza tej, która jest wykonana w sposób zrównoważony.  Niezależnie od tego, czy ubierasz się ze względu na określoną okazję, czy bierzesz pod uwagę trwałość lub wygodę, ważne jest, aby znaleźć strój, który spełni Twoje oczekiwania i przede wszystkim będzie pasować do Twojego stylu życia. W ostatnich latach zrównoważony rozwój stał się modnym hasłem.  Tak jak dzisiejsi konsumenci przyglądają się bliżej żywności, którą spożywają i czytają skład, tak samo zmieniają swoje decyzje zakupowe  jeśli chodzi o ubrania.

  • 0

#Stayathome i zostań swoją osobistą stylistką

Chwile w domu towarzyszą nam w ostatnich miesiącach coraz częściej. Nie zawsze muszą oznaczać nudę – to świetna okazja do spróbowania rzeczy, na które wcześniej brakowało Ci czasu lub motywacji.  Nowym, wyjątkowym zajęciem może być… samodzielna stylizacja włosów. Zobacz, jak postawić pierwsze kroki w swoim domowym salonie fryzjerskim i naucz się prostych, efektownych fryzur.

  • 0

Weganizm moda czy wymóg czasów

Weganizm nazywany jest bardziej restrykcyjną wersją wegetarianizmu, ponieważ oprócz mięsa odrzuca się wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego. Trend bycia “wege” wciąż rośnie w siłę. Coraz więcej ludzi jest na diecie wegańskiej, ale wege to nie tylko jedzenie to sposób bycia oraz możliwość oferowania produktów, usług, np. wegańskie restauracje, ubrania, czy kosmetyki...

  • 0

Kolekcja Jesień - Zima 2020 marki Triumph

W sezonie Jesień / Zima 2020 marka Triumph, ekspert w tworzeniu idealnie dopasowanej kobiecej bielizny, inspiruje się najpiękniejszym z kwiatów – różą. Ten ikoniczny symbol zarówno siły, jak i delikatności, to idealny wybór dla produktów Triumph, które słyną z innowacyjnych, podtrzymujących konstrukcji, połączonych z subtelnymi, miękkimi tkaninami i detalami.

  • 0

TRENDY W MAKIJAŻU OD IUNO Cosmetics JESIEŃ-ZIMA 2020

Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusowych drży o swoje przychody i zastanawia się, co przyniosą kolejne miesiące pandemii. Także w promowaniu nowych trendów w makijażu kreatorzy postawili na sanitarny wręcz minimalizm.

  • 0

WYBIERAJ POLSKIE MARKI.

Śmiało można powiedzieć, że polskie marki przeżywają renesans. Na światowych wybiegach coraz częściej można spotkać rodzimych projektantów, którzy bez problemu stają ramię w ramię z największymi. Na rynku istnieje wiele, rozpoznawalnych firm, które konkurują z największymi europejskimi markami. Z pewnością jesteśmy liderami w tworzeniu garniturów, obuwia, biżuterii czy wyrobów skórzanych. Zaskakujące jest to, że duży procent tych poważnych i silnych marek to rodzinne firmy oparte na prostych wartościach. Dzięki swojej autentyczności zdobywają, coraz większą grupę zwolenników.

  • 0

What’s your rhythm?

Czy żyjąc w dużym mieście, biegając pomiędzy jego atrakcjami, jesteś w stanie utrzymać swój unikalny rytm i żyć na własnych zasadach? Czy dajesz się ponieść wirowi miasta, czy raczej uważnie wsłuchujesz się w siebie? Każda z nas jest unikalna i jedyna w swoim rodzaju. Zatem, jak brzmi Twój rytm?

  • 0

Nowa kolekcja Serafina Andrzejaka „Hoodie, but lipstick”

Jedenasta kolekcja Serafina Andrzejaka to przede wszystkim wyjątkowe połączenie mody wysokiego krawiectwa ze streetwearową stylistyką. Koszule z wielkimi kołnierzami zestawione z dresowymi częściami garderoby to jedno z charakterystycznych połączeń tej kolekcji. AW 2020/21 „Hoodie, but lipstick” i cała jej kampania to według projektanta przyszłość inspirowana przeszłością.

  • 0