Sportowy duch w najmodniejszej odsłonie – czyli kolekcja 24H LE MANS od marki Diverse.

24h Le Mans to znany na całym świecie wyścig kojarzony z luksusowymi pojazdami i patronującymi markami premium. Jedynym polskim zespołem, który bierze udział w dobowej rywalizacji jest Inter Europol Competition, a jego oficjalnym partnerem została marka odzieżowa Diverse, należąca do grupy ETOS S.A. Brand przygotował tematyczną kolekcję sportową.

  • 0

Stay free. Stay strong. Stay true - kolekcja Pride od Wranglera

Od ponad 70 lat Wrangler wspiera ideę miłości i chęć każdego człowieka do życia w zgodzie ze sobą i własnymi przekonaniami. W ramach kolekcji Lato 2021 marka postanowiła wyrazić swoje poparcie dla ruchu PRIDE w kolekcji kapsułowej i podjąć współpracę z ILGA World – organizacją non profit, która wspiera społeczność LGBTQIA+ poprzez popularyzację informacji na jej temat i projekty badawcze oraz umożliwia różnym inicjatywom oddolnym zaprezentowanie swojego głosu w organizacjach międzynarodowych.

  • 0

KIDS JUST WANNA HAVE FUN

COALITION dla dzieci to przede wszystkim beztroska zabawa! Linia została zaprojektowana w sportowym charakterze – po to, aby zachęcić najmłodszych do eksperymentowania ze sportową aktywnością i do spędzania niezliczonych godzin na świeżym powietrzu. CLTN Kids to projekty przeznaczone dla dziewczynek i chłopców, którzy wakacje spędzają w ruchu, są ciekawi świata i chcą go eksplorować.

  • 0

Eko Lato z Gumbies!

Wyprodukowane z zamiłowania do życia na świeżym powietrzu, klapki firmy Gumbies zapewniają swobodę minimalistycznego obuwia, jednocześnie chroniąc stopę. Doświadczenia zdobywane podczas podróży i eksploracji doprowadziły markę do zaprojektowania i produkcji tego, w co wierzy - najlepszego, uproszczonego obuwia, jakie kiedykolwiek stworzono. Gumbies cieszą się obecnie na całym świecie niezwykłym powodzeniem, jednocześnie celebrując wolność, zabawę i funkcjonalność. Guma z recyklingu, naturalna juta, korek i płótno to ekologiczne materiały, dzięki którym klapki odzwierciedlają całą filozofię produkcji.

  • 0

SIMPLE LIFE OD BORN2BE

Odradzająca się fascynacja naturą stała się inspiracją do stworzenia kampanii Simple Life marki Born2be, która propaguje życie z dala od zgiełku miasta. Przyjrzenie się sobie i swoim potrzebom stało się fundamentalną wartością, która w aktualnej rzeczywistości nabiera jeszcze większego znaczenia.

  • 0

Odpowiedzialność i innowacja - hasła Esprit w kampanii na sezon wiosna-lato

Esprit zabiera nas w podróż w czasie: zainspirowana latami 90. marka zmierza w przyszłość z pozytywnym nastawieniem do życia poprzez innowacyjne, trwałe tkaniny. Kampania Esprit wiosna/lato 2021 odzwierciedla 30 lat historii mody inspirowanej zrównoważonym rozwojem. Podążając w duchu #ReimagineLife, Esprit powraca do swoich klasycznych elementów z lat 90.  unowocześniając je poprzez materiały i formę. Zarówno kolekcja, jak i kampania prezentują świadomość życia i wartości marki Esprit: Positive. Meaningful. Responsible. Innovative.

  • 0

Sukienki w kwiaty – jak je nosić i z czym łączyć?

Wiosną i latem, wybierając sukienki, postaw na kobiece motywy kwiatowe. To ponadczasowy trend, który pasuje w zasadzie każdemu. Dobierając odpowiednie dodatki, możesz nosić je w romantycznym wydaniu boho lub wręcz przeciwnie – nadać stylizacji rock&rollowego pazura. Kwiatowa sukienka to świetny pomysł na wesele, randkę lub elegancką kolację, ale sprawdzi się także w codziennym, casualowym wydaniu. Od czego zależy charakter stylizacji? Jakich fasonów szukać? Jak nosić sukienki w kwiaty i z czym je zestawiać? Na te pytania odpowiadamy poniżej.
  • 0

Lato będzie gorące! Najnowsza kolekcja brazylijskiej marki LABELLAMAFIA.

Lato tuż tuż! Synoptycy zapowiadają wzrost temperatur, a wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Pogoda będzie gorąca również za sprawą … brazylijskiej marki LABELLAMAFIA!  Najnowsza kolekcja SS2021 to prawdziwe must-have na nadchodzące upały. Jesteście gotowe na dużą dawkę brazylijskiego słońca?

  • 0