Muzeum Sztuki Nowoczesnej w San Francisco i The North Face tworzą cyfrowe archiwum, by uczcić ponad 55 lat historii marki i eksploracji

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w San Francisco oraz The North Face łączą siły w projekcie It’s More Than A Jacket. W jego ramach powstanie cyfrowe archiwum, dokumentujące doświadczenia użytkowników tworzonych przez markę produktów. W akcję włączyli się m.in. RZA, członkinie zespołu HAIM, a także Conrad Anker oraz Ingrid Backstrom.

  • 0

WRANGLER - KEEP WATER WHERE IT BELONGS

Zmniejszenie zużycia wody o połowę dzięki rozszerzonemu programowi Indigood® i nowej kolekcji czarnego denimu farbowanego za pomocą piany to priorytety marki Wrangler®. Kampania „Keep Water Where It Belongs” (Zostaw wodę na miejscu) podkreśla zaangażowanie marki w ograniczanie zużycia wody w swoim łańcuchu dostaw.

  • 0

W stronę jesiennego słońca - najnowsza kolekcja by Insomnia

W początek jesieni wpisane są nostalgia i tęsknota za odchodzącym latem, jednak nowa pora roku przynosi wytchnienie i spokój – często tak potrzebne po głośnym i pełnym emocji sezonie wakacyjnym. Wyciszenia warto szukać tam, gdzie jeszcze niedawno było gwarno i intensywnie – nad polskim morzem. Jak niezwykle klimatyczne potrafi być babie lato na wybrzeżu, możemy się przekonać, oglądając jesienno-zimową kampanię by Insomnia. Marka po raz kolejny prezentuje swoje przywiązanie do prostych form i charakterystycznej dla północy, modowej nonszalancji.

  • 0

Tam, gdzie moda spotyka się ze sportem. #RunYourStyle w nowej kolekcji marki Diadora!

Diadora to marka, która istnieje na rynku już od ponad 70 lat. Przez ten czas pokochały ją tysiące ludzi na całym świecie – i to nie tylko tych, którzy związani są ze światem sportu. Motto, którym kieruje się włoska firma to „Corri la storia”, czyli „Biegnij po swoją historię”. W tym sezonie ten bieg spotyka się z najlepszym stylem. Poznajcie najnowszą kolekcję, w której urban style przenika się ze sportowym DNA!

  • 0

ANGELL : kolekcja JZ 21/22

W tym sezonie poznańska marka Angell prezentuje nam pełną gamę ultrakobiecych swetrów, sukienek, spódnic i koszul. Projekty marki od początku pozostają spójne z wypracowaną przez siebie estetyką, która przyciąga klientki równie mocno, co wysoka jakość oferowanych materiałów. Dlatego wśród projektów Angell znajdziemy ubrania wykonane z wysokogatunkowej wiskozy w autorskie printy tego, a także cupro, który w dotyku i właściwościach przypomina jedwab i jest funkcjonalny jak bawełna.

  • 0

Lee Jeans kolekcja jesień-zima 2021: Denim to nasza natura

W kolekcji jesień-zima 2021 Lee Jeans – marka z wieloletnią tradycją w tworzeniu odzieży roboczej, oddana denimowi i dbająca o planetę – pomaga swoim klientom znaleźć fason idealnie dopasowany do sylwetki. Z pomocą w osiągnięciu sukcesu przychodzą trzy modele dla mężczyzn i kobiet, w których każdy nie tylko wygodnie się czuje, ale również stylowo wygląda.

  • 0

Rola mody w kreowaniu postaw i przekonań

Często manifestujemy nasze przekonania za pomocą ubrań, które nosimy. Wyrażamy siebie poprzez nadruki, kolory i wzory. Świat mody reaguje na sytuacje społeczne, oferując stroje dostosowane do naszych potrzeb – w efekcie tych zmian powszechnie oswajamy się z nową symboliką odzieży i… stajemy się bardziej otwarci na to, co nowe.

  • 0

Unikalna współpraca Nobonobo z Wydziałem Wzornictwa ASP w Warszawie

Projekt „Przyszłość sofy tapicerowanej”
Dynamicznie zachodzące zmiany klimatyczne zmuszają nas do gruntownej reorganizacji życia, rezygnacji z dotychczasowych przyzwyczajeń i nawyków. Potrzeba ewolucji dotyka nie tylko codziennego życia, lecz także architektury i designu. Jak zatem zaprojektować piękne przedmioty, zgodne ze zrównoważonym i ekologicznym rozwojem? Marka Nobonobo we współpracy z Wydziałem Wzornictwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych odpowiada na to pytanie unikalnym projektem „Przyszłość sofy tapicerowanej”.

  • 0