28 marca – Międzynarodowy Dzień Żelek!

Żelki to popularne na całym świecie słodycze, które 28 marca mają swoje święto. Z tej okazji warto poznać ich historię i dowiedzieć się, kto stoi za sukcesem tych słodkości!

  • 0

Pięć nowych kolekcji mebli Nobonobo projektu Tomka Rygalika

Duża premiera nowości zaprojektowanych dla Nobonobo przez Tomka Rygalika wymagała odpowiedniej oprawy. W surowej scenerii warszawskiego Studio 99 na początku marca odbyła się kameralna konferencja prasowa, a następnie wieczorny bankiet dla niemal dwustu architektów i kontrahentów marki. Goście jako pierwsi mieli okazję obejrzeć i wypróbować wyjątkowo wygodne sofy i fotele oraz stoliki kawowe. Natomiast o nowościach opowiedział ich autor.

  • 0

Architekci pomagają Fundacji Mam Marzenie

6 marca, w warszawskim Pawilonie Zodiak, projektanci i miłośnicy designu wzięli udział w warsztatach dotyczących sztuki nowoczesnej. Podczas wydarzenia zorganizowanego w ramach Aukcji Marzeń dla Fundacji Mam Marzenie, można było wysłuchać cennych rad Grzegorza Goworka z pracowni Studio.O., który opowiedział zebranym o wartości inwestycji w sztukę. Inicjatywie towarzyszyła charytatywna aukcja, prowadzona przez Dom Aukcyjny DESA Unicum. Wspaniałe prace polskich artystów malarzy i grafików można wciąż licytować online.

  • 0

4F i Anna Lewandowska podejmują współpracę!

Ulubiona trenerka milionów Polek została Ambasadorką 4F Anny Lewandowskiej, wielokrotnej medalistki mistrzostw świata, Europy i Polski w karate nikomu nie trzeba przedstawiać. Trenerka personalna właśnie rozpoczęła współpracę z 4F.

  • 0

Yummity - wygraj zestawy zdrowych produktów

Nowość w portfolio firmy De Care – marka Yummity – powstała w odpowiedzi na globalny trend zdrowej żywności i kuchni roślinnej. Marka w swoich produktach wykorzystuje wyselekcjonowane, naturalne składniki, pochodzące z wielu zakątków świata, co zapewnia oryginalny smak lokalnych kuchni, między innymi z Indii, Peru, Tajlandii czy Afryki.

  • 0

Druga edycja Programu Dove Self-Esteem Budowanie Pozytywnej Samooceny w Polsce

Program Dove Self-Esteem powstał, aby pomóc kolejnemu pokoleniu cieszyć się swoim wyglądem i w pełni wykorzystać swój potencjał w każdej dziedzinie życia. Od 2004 realizowany jest z sukcesem na całym świecie. W tym czasie Program Dove Self-Esteem dotarł do 35 milionów nastolatków ze 140 krajów. W 2018r. pod honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka program został wprowadzony także w Polsce. Pierwsza edycja pozwoliła dotrzeć do ponad 30 000 nastolatków i zmienić ich sposób postrzegania samych siebie.

  • 0

Parfois prezentuje nowe kolekcje na jesień-zimę i okres świąteczny w formie wyjątkowego doświadczenia dla zmysłów

W wyjątkowej scenerii galerii sztuki Nuno Centeno w Porto, 24 października marka PARFOIS zaprezentowała ekskluzywną kolekcję Winter & Christmas. Wydarzenie zgromadziło międzynarodowe media i przyjaciół marki, wśród nich influencerki Deborę Rosa, Anitę da Costa i Emelie Natasch, czy muzyczkę Marem Ladson. Dnia 26 października otworzono drzwi do przekształconej w Pop-Up Store galerii, oferując bogaty program kulturalny i niezapomniane doświadczenia odwiedzającym.

  • 0