Miejski styl dla mężczyzn, czyli Prosto Klasyk SS18’

Multibrandowe salony 4Faces rozszerzają swoją dotychczasową ofertę poprzez współpracę z marką Prosto. Najnowsza kolekcja, Prosto Klasyk SS18’ idealnie wpisuje się w stylistykę polskiej mody ulicznej oraz jest skierowana do mężczyzn, którzy chcą podkreślić swoją indywidualną tożsamość.

Marka 4Faces jako jedna z nielicznych wprowadza do swojej oferty brandy o typowo lifestyle’owym charakterze. W salonach znajdują się m.in. najnowsze kolekcje Femistories oraz Cardio Bunny przeznaczone dla kobiet. Prosto jest polską firmą odzieżową, która została założona niemal 20 lat temu przez warszawskiego rapera, Wojtka Sokoła. Od początku swojej działalności marka kreuje trendy, wpisując się w potrzeby konsumentów, którzy preferują miejski styl.

Każdy z nas szuka odzieży, która jest odpowiednio dopasowana i sprofilowana pod kątem indywidualnych potrzeb. Idealnie, jeśli odpowiada naszemu stylowi. Właśnie dlatego asortyment w salonach powinien być jak najbardziej urozmaicony, tym bardziej jeśli trafiamy do różnych grup odbiorców. Konsekwentnie otwieramy się na nowe, nieszablonowe marki, czego przykładem jest nawiązanie współpracy z Prosto. Na potrzeby kobiet odpowiadają Femistories oraz Cardio Bunny. Lifestyle’owa odzież dla mężczyzn, inspirowana miejskim stylem, to natomiast kolejny krok w rozwoju naszej oferty – powiedziała Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces.

W salonach 4Faces pojawiają się marki, które mają unikalny charakter oraz są liderami w swoich kategoriach. Dlatego dołączenie do portfolio brandów w salonach 4Faces jest dla Prosto Klasyk naturalnym krokiem. Mamy nadzieję, że na naszej współpracy skorzystają przede wszystkim Klienci, którzy znajdą w ofercie coś dla siebie – dodał Maciej Stępień, Brand Manager Prosto Klasyk.

Odzież Prosto jest produkowana w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Prosto Klasyk stanowi sztandarową linię marki i pozostaje wierny stylistyce charakterystycznej dla jej początków – klasycznych, stonowanych projektów o typowo miejskim charakterze.

pro180423