W okularach jak w lustrze – wyjątkowe okulary od Solano

Motywy futurystyczne zdominowały pokazy mody na całym świecie, a ich wpływ można zaobserwować szczególnie w kolekcjach akcesoriów. Błysk, elementy metaliczne oraz efekt lustra to motywy, które stały się nieodłącznym elementem dodatków takich jak torebki czy okulary przeciwsłoneczne.

  • 0

Cel - talia! Odkryj super fasony ulubionych jeansów!

Nowa kultowa Scarlett w trzech odsłonach! Świetnie wyglądająca, zgrabnie opływająca sylwetkę i wyjątkowo elastyczna – w tych kwestiach Scarlett pozostaje bez zmian. W tym sezonie przyjrzeliśmy się jednak temu, jak noszą ją fani Lee®, i zaproponowaliśmy trzy opcje.

  • 0

WRANGLER 70. URODZINY MARKI

W roku 1966, w jednym ze swoich wydań, Newsweek opisał styl życia, problemy i przekonania młodych Amerykanów. Okładkę zdobiła fotografia, przedstawiająca parę nastolatków ubranych w dżinsy Wrangler. Dokładnie wtedy, w połowie lat 60., ta słynna amerykańska marka denimowa miała już za sobą niemałą rewolucję. Z marki, której funkcjonalne i praktyczne produkty cenione były głównie przez miłośników rodeo i natury, przeistoczyła się w obiekt zainteresowania postępowych mieszkańców wielkich miast.

  • 0

Inspiracja glamour lat 80. i stylem safari

Obok takiej kampanii nie można przejść obojętnie! Hiszpańska marka Mango przenosi swoje klientki w inny wymiar, prezentując modele nawiązujące do glamour lat 80. oraz stylu safari. Szerokie rękawy, sukienki w soczystych odcieniach i zwiewne tkaniny przywodzą na myśl wakacyjną beztroskę.

  • 0

ZOOM NA DETAL – RĘKAWY

W najnowszej kolekcji FEMESTAGE EVA MINGE znajdziemy najmodniejsze tej wiosny fasony rękawów. Począwszy od dzwonków przez nietoperze, bufki i balony, kończąc na mocno wyciętych rękawach efektowanie odsłaniających ramiona.

  • 0

Nostalgiczny folklor

Jedną z propozycji ANSWEAR.com na sezon wiosna/lato 2017 jest najnowsza kolekcja VILA. Powrót do tradycyjnych wzorów, nostalgicznej kolorystyki, kobiecych kwiatów i skandynawskiego klimatu w pełni definiuje propozycje marki.

  • 0

Vagabond i 7 wspaniałych

Rusza 7 edycja kampanii Modern Vagabond z udziałem siedmiu młodych, odnoszących sukcesy różnorodnych osób, które inspirują swoim życiem, stylem i ambicjami.

  • 0

Spacer po włoskich uliczkach w najnowszej kampanii PRIMAMODA

Włochy to kraj, do którego zawsze warto powrócić – marka PRIMAMODA oczarowana urokiem tej europejskiej kolebki mody w sezonie wiosna lato 2017 zaprasza nas na spacer po słonecznej Florencji. Prezentowana kolekcja idealnie komponuje się z włoskimi uliczkami, czarem przytulnych kawiarenek i gwarem tego pięknego miasta. Na tle tej czarodziejskiej scenerii na pierwszy plan wysuwają się wyjątkowe modele butów i dodatków, które oprócz włoskiej precyzji wykonania wyróżniają się doskonałym wyczuciem stylu i znajomości światowych trendów.

  • 0

WEAVE “Belle de Jour” Nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2017

Kobieta pełna sprzeczności. Raz melancholijna, raz drapieżna, innym razem niemalże neurotyczna. Zmienna piękność dnia, ale i piękność nocy. Kobieta WEAVE to koktajl inspirowany życiem wyjątkowych kobiet - Fridy Kahlo, Catherine Deneuve i Marleny Dietrich.

  • 0