Wrangler Wild Way Home i polscy influencerzy w niesamowitym projekcie!

Koniec nudy! Takie właśnie przesłanie przyświeca nowej kampanii reklamowej zatytułowanej „Wild Way Home”, promującej kolekcję Wrangler na sezon jesień-zima 2016. Alternatywna, nieznana droga przez miasto – oto, na co kierują w kampanii naszą uwagę uznani miejscy wspinacze, James Kingston i Magdalena Sieczkarek (z pochodzenia Polka), a wtórują im słowa poezji Harry Baker’a, zwycięzcy brytyjskiego konkursu Poetry Slam: „Jest jeszcze inna droga, inna niż ta z punktu A do B… Istnieje dzika droga”.

Do jesiennej kampanii Wrangler zaprosił influencerów z całej Europy. W Polsce do projektu wybrano 3 osoby: Katarzynę Milewską – fotografkę i miłośniczkę rowerów, Kubę  Jankowskiego – znanego youtubera i pasjonata przygód  oraz Anię i Marcina - koneserów dobrego jedzenia, prowadzących blog lifestylowy Mammamia. Każda z osób miała pokazać swoje miasto od innej, niecodziennej strony. Efektem tej współpracy są niesamowite zdjęcia, malownicze scenerie i miejsca nieznane, które warto odkryć. Dodatkowym tłem są ubrania marki Wrangler -  mają surowy charakter, ciekawe detale i idealnie współgrają z ciałem, nie ograniczając komfortu ruchu.

„Koncept Wild Way Home w pełni odzwierciedla ducha przygody drzemiącego w marce i jej klientach. Chcemy przesłać światu pozytywny komunikat - każdy dzień jest w twoich rękach, więc skończ z rutyną i daj się zaskoczyć! Chcielibyśmy zachęcić ludzi do wykorzystywania każdej chwili – małe, niepozorne skrawki dnia mogą być źródłem szczęścia”, dodaje Rino Castiglione, prezes Wrangler EMEA.  Podobne kampanie odbywają się równolegle  na wszystkich głównych rynkach, na których obecna jest marka Wrangler.