KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2019

Letni dzień gdzieś na południu Włoch: czas płynie trochę wolniej, świeci słońce, a w powietrzu czuć zapach świeżo zaparzonego espresso. Nie trzeba się nigdzie śpieszyć. Właśnie do takiego miejsca przenosi nas najnowsza kolekcja marki LABO.

  • 0

Trend Alarm – Neon powraca

Tej wiosny influencerki postawiły na kolory fluo, co oznacza, że będzie to jeden z trendów w tym sezonie. Dlatego też warto zagospodarować trochę miejsca w garderobie dla ubrań w soczystych barwach. Na stronie bonprix.pl znajdziemy produkty odpowiednie dla fanek mocnych kolorów, ale też dla tych, które dopiero zaczynają z nimi swoją przygodę.

  • 0

Współpraca Levi’s® x Gorillaz umożliwia fanom personalizować własne projekty w Levi’s® Print Bar

Levi’s® i zespół Gorillaz, zdobywca nagród Grammy i BRIT Award, ogłaszają współpracę! Ikoniczne logo Levi’s® zostało zinterpretowane na nowo przez muzyków i współtwórcę Gorillaz, Jamiego Hewletta. Sławny ‘batwing’ przedstawia teraz także wizerunki 2D członków zespołu, czyli Murdoca Niccalsa, Noodle’a i Russela Hobbsa. Projekty ujrzą światło dzienne 26. lutego 2019 roku w Levi’s® Print Bar, który na stałe znajduje się teraz w sklepie marki w warszawskiej Promenadzie.

  • 0

Battle of the Stylist 2019 – czyli moda inspirowana stolicami mody.

Bitwa Stylistów organizowana we współpracy sklepu internetowego Answear i magazynu Elle to odzwierciedlenie wiary w młode talenty i próba urzeczywistnienia ich marzeń o karierze w branży fashion. Głównym celem przyświecającym akcji było umożliwienie kreatywnym, ambitnym osobom wkroczenia w świat mody i realizacji swojej największej pasji. Mimo że konkurs się już zakończył, to wciąż możemy poczuć klimat czwartej edycji akcji, wybierając produkty z limitowanej kolekcji marki Answear, dedykowanej tegorocznej Bitwie Stylistów.

  • 0

Wrangler prezentuje: Poznaj Icons

Dreszcz emocji, podekscytowany tłum, potęga muzyki. Historia Wrangler od zawsze przeplatała się z największymi artystami sceny muzycznej. Zainspirowani ich twórczością i charyzmą stworzyliśmy kolekcję ICONS, a w niej sześć legendarnych fasonów w nowoczesnej odsłonie.

  • 0

Energia, ruch i świeżość w najnowszej kampanii Nife

Kobieta może być silna i delikatna jednocześnie. Zaskakujące połączenia to myśl przewodnia kolekcji Nife na wiosnę lato 2019. Dualizm, kontrasty i zabawa kolorem charakteryzują najnowsze propozycje tej polskiej marki. Ta kolekcja za pomocą barw, form i kształtów ma oddziaływać na emocje dbając przy okazji o perfekcyjny wygląd.

  • 0

Czarno na białym!

Klasyka nie musi być nudna. Połączenie czerni i bieli doskonale sprawdza się nie tylko przy okazji oficjalnych wyjść, ale także na co dzień.  Wybierając wśród oferty marki bonprix.pl za pomocą tych dwóch minimalistycznych barw, stworzysz uniwersalną, a zarazem nowoczesną stylizację.

  • 0

Fokus na trend: spodnie z rozcięciami

Sezon wiosna/lato 2019 to czas, kiedy projektanci zachęcają do eksperymentowania z modą. Wyrazistym trendem, który zdecydowanie odznaczył się na wybiegach największych światowych marek są spodnie z rozcięciem na nogawce.

  • 0

4 ELEMENTS - Wiosnę i lato w Medicine opanowały cztery żywioły!

Cztery elementy, cztery żywioły, cztery siły. Zmęczeni szybkim tętnem miasta zwracamy się ku przyrodzie. Uciekamy od betonu, hałasu, błyskających świateł, nieważne gdzie, daleko, czy nieopodal, byle w naturę. Zwalniamy, zatrzymujemy się, pozwalamy sobie być i oglądać świat z bliska, powoli, rozkoszując się otaczającym pięknem, inspirując się nim, wtapiając się w tło, czując połączenie.

  • 0