Everyday Pioneers – nowa kampania Hunter
Nowa kampania „Everyday Pioneers” nawiązuje do wręcz obsesyjnej potrzeby odkrywania czegoś nowego przez Brytyjczyków.
Udowadnia, że Hunter przez prawie 160 lat zaopatruje w obuwie osoby, które szukają własnej drogi. Pionierzy marki – Ole Hansen i Lucy Sandys - Clarke, przy tworzeniu wzorów czerpią inspiracje z najmroczniejszych, ciekawych krajobrazów i unikalnych środowisk, w których żyją.
https://styling.pl/everyday-pioneers-nowa-kampania-hunter-869-869#sigProId74e936df69
Jeśli urodziłeś się pionierem, zawsze już żyjesz w krainie pełnej odkryć i wynalazków… Ole, powracając do pamiętników swojego dziadka, kontynuuje rodzinny biznes, który leżał uśpiony przez pokolenia. Tworzy przy pomocy dokładnych standardów opracowanych przez jego przodka w 1923 roku. Lucy natomiast pracuje według technik stosowanych w kuźniach setki lat temu. Wieloletnia sztuka rzemieślnicza nie może i nie powinna być bowiem powielana przez maszyny.
Buty z kolekcji „Field” to gumowe, wulkanizowane i dopracowane obuwie dla tych, którzy oczekują doskonałości w każdych warunkach pogodowych i w każdym terenie. Nowością jest model Norris, nazwany tak na cześć założyciela firmy - Henriego Lee Norrisa.
https://styling.pl/everyday-pioneers-nowa-kampania-hunter-869-869#sigProIdc76f7451c2