Wiosna kolekcja w wielkim mieście czyli Cropp 2014.

cro022014
Każda kolekcja marki CROPP to podróż w poszukiwaniu niepowtarzalnego ducha miasta.

Tym razem padło na Taiwan, gdzie ekipa wybrała się, by na własnej skórze poczuć esencję niezwykłej, nowoczesnej metropolii, jaką jest Taipei. Po tropikalnej egzotyce Bangkoku, ukazanej w zeszłorocznej kampanii CROPPA, nadszedł czas na azjatycką stolicę technologii i przemysłu. Taipei, miasto gęste i intensywne, za dnia tętni życiem 2 i pół miliona mieszkańców, a nocą hipotyzuje turystów i przechodniów neonami shotbarów i rytmem klubów karaoke. To idealne miejsce dla grupy miejskich partyzantów, którzy w betonowej dżungli czują się sto razy lepiej niż w spokojnym kurorcie nad morzem czy w górach.

Niepowtarzalny klimat kampanii zawdzięczamy talentowi i pracy reżysera Floriana Malaka i fotografa Łukasza Ziętka (oraz ich ekipie) którzy, z pomocą gotowej na wszystko grupy modeli i modelek, zdołali uchwycić esencję handlowej stolicy Taiwanu i uczynić z niej serce wiosennej kolekcji CROPPa, którą można zdefiniować w trzech hasłach: wielkomiejskość, nowoczesność i epickie chwile w gronie znajomych.